Nieuwe budget Game-PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
PROCESSOR: ik zou voor die processor een iets hogere nemen, een
AMD Athlon64 X2 6000+ (http://www.alternate.nl/html/produc...DWARE&l1=Processoren&l2=Desktop&l3=Socket+AM2) €95,-

qua voeding, kun je ook overweg met een 600 Watt
zoals deze:

VOEDING: OCZ StealthXStream (http://www.alternate.nl/html/produc...am/-1062542/?cmd=showRatings&show=5#tabberBox) €75,-
super ding, heb hem zelf ook,... (mijn command= Dorco)

HDD: Samsung HD321KJ (http://www.alternate.nl/html/produc...RDWARE&l1=Harddisks&l2=Serial-ATA&l3=3,5+inch) €49,-

GELUIDS KAART: Creative Sound Blaster Audigy SE 24bit (http://www.alternate.nl/html/produc...it/-1046757/?tn=HARDWARE&l1=Geluid&l2=Kaarten) €25,-
super geluid voor weinig geld...

Hoi !

Zie mijn vorige post, heeft 169 euri´s gekost voor het Vista/tijdperk.

Greetz,

Harry.

En die Terratec is WEL aan de praat in krijgen onder Vista hoor!

Ik wil die Terratec! Ik bied een kratje naar keuze.;) Kom ik deze of volgende week ff langs.

Hoi !

Verkocht, dus !

Hou het dan op volgende week, want ik ben het week/end afwezig.

Greetz,

Harry.

Afgesproken. Je hoort me via de mail wel wanneer we even langswaaien, misschien i.c.m. met een ritje naar Alternate.

Wat betreft de HD en de voeding, daar gaan we even mee verder. Geluidskaart wordt geschrapt van de lijst. Ik zal de TS even aanpassen

Afgesproken. Je hoort me via de mail wel wanneer we even langswaaien, misschien i.c.m. met een ritje naar Alternate.

Wat betreft de HD en de voeding, daar gaan we even mee verder. Geluidskaart wordt geschrapt van de lijst. Ik zal de TS even aanpassen

Dan zou ik de rest ook maar via Harry regelen, zal de moeite wel waard zijn. Een 600W voeding voor 49,- euro is ook niet te versmaden!

Nee ok, dat is waar. Harry, merk + typenummer van de voeding en of hij cablemanagement heeft?

Die HD'tjes dus, dat is nog het enige. Eventueel kan ik voor een beter mobo gaan, want dit maakt een hoop ruimte in het budget!

Zou een RAID opstelling de moeite waard zijn in deze PC? Het lijkt me wel leuk en snel namelijk.

EDIT: Ik werk even m'n Excel overzicht bij. ;)
EDIT2: @DoRcO: Wat bedoel je precies?
EDIT3: Ik kan nu voor Harddisks +/- €150,- dokken. Tenzij er een ander mobo komt... Ik kan zelfs nog, om tot het uiterste te gaan, er €25,- extra bijleggen.

Laatst bewerkt:
ik bedoel meer dan 600 Watt voeding ben je niet nodig

Hoi !

Voeding: GEEN cable-management !

Merk: harrysnor; niet goed, geld terug !

Rechtstreeks van de importeur.

Inmiddels zo'n 10 x gebruikt en nog geen garantie-claim gehad.

Greetz,

Harry.

N.B.: Die 49 euri's is de prijs die ik zelf betaal, dus zonder winst !

Kabelmanagement was ook als extraatje, het leek me leuk.

Zijn er goede recenties over het merk ''HarrySnor''?:D Nee ff serieus, als hij continue 630W kan leveren kom ik die €49,- afrekenen met je. Toch wel 2x PCI-E aansluiting of meer?

Dat wordt dus een hoop halen! Processor, voeding, geluidskaart, wat andere verouderde rommel...

Ik ga even narekenen wat ik nu overhoud en in betere componenten kan stoppen.

en dat is ?? en wat wil je nog meer?
cablemanagement bedoelen jullie modualair?

Laatst bewerkt:
Daar wordt inderdaad hetzelfde mee bedoeld. Verder hoef ik geen spulletjes, dit is alles wat ik nog nodig heb.

Ik heb besloten dat ik 2x Samsung SpinPoint F1 750GB ga halen, Van het budget is nog €86,- over voor een leuk SLI bordje met S-ATA RAID. Ik kan als echt absolute maximum er €113,- van maken.

Ik wil met het bordje aardig vooruit kunnen, dat lijkt me duidelijk.

Hoi !

Met hooguit 2 mnd. liggen de nieuwe 45 nm AMD's in de winkel !

MSI heeft al een bios-update beschikbaar voor de AM2+-mobo's !

Dus: kies tenminste voor een AM2+ mobo, anders loop je nu al achter !

Greetz,

Harry.

Ik heb besloten dat ik 2x Samsung SpinPoint F1 750GB ga halen,

Maar in je startpost zeg je dit:

Harde schijf, hoeft niet echt veel capaciteit te hebben, als hij maar snel is. Eventueel een 2e, haast zeker.

Je kiest nu voor 1,5TB!!! Vind je dat niet echt veel capaciteit??

Hoi !

Met hooguit 2 mnd. liggen de nieuwe 45 nm AMD's in de winkel !

MSI heeft al een bios-update beschikbaar voor de AM2+-mobo's !

Dus: kies tenminste voor een AM2+ mobo, anders loop je nu al achter !

Greetz,

Harry.

wat is er vernieuwend aan de nieuwe borden ??

Eey,

Dat was het hele doel al, een PC die je met minimale upgrades en weinig geld toch bij de tijd kunt houden. Kwestie van juist kiezen.

Ik ben maar aan het zoeken naar een AM2+ bord met 2x PCI-e x16 2.0 voor de beste performance, de enige die naar m'n zin is is dat XFX bord.:) Nouja, dan maar m'n vader pushen voor €15,- extra...

Je kiest nu voor 1,5TB!!! Vind je dat niet echt veel capaciteit??

Jawel, maar kan het voor dat geld niet laten liggen... Bij alternate heb je voor die prijs nog geen 500GB schijfje. Naja, misschien net.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan