Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er al witte rook..................?
Nee, niet in de map Windows. De boot.ini staat rechtstreeks in C
Staat de boot.ini dan mogelijk rechtstreeks op D ?
Als ik D open staan er 3 mappen:doc. en srtt / program files en windows
geen win.ini rechtstreeks op D ?
Als ik het goed doe niet: Ik ga naar deze computer dubbelklik op D en zie dan inderdaad alleen de 3 genoemde mappen. Ik moet toch niet in één van die mappen zoeken of wel?
Windows bewaart in C:\WINDOWS\pss\ al de originelen van win.ini, boot.ini etc. Als je daar boot.ini.backup in wijzigt, en je zegt in msconfig dat je de 'originele' wilt gebruiken, dan gebruikt windows zijn reservekopie die jij gewijzigd hebt. Dus edit je hem, alleen dan via een kleine omweg...
In de map pss staat inderdaad de backup. Hoe moet ik in msconfig dan aangeven dat ik die wil gebruiken?
En tóch blijft het kreng van D opstarten??? Pfffff.............ls ik de zoekfunctie gebruik worden er op C 2 bestanden gevonden:
boot.ini in c:windows\pss
en
boot.ini c:\documents en settings\John\onlangs geopend.
Beiden met onderstaande tekst.
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS=" D Windows XP reserve" /noexecute=optin /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS=" C Windows XP Media Center Edition" /noexecute=optin /fastdetect
En tóch blijft het kreng van D opstarten??? Pfffff.............
Ik heb wellicht dé oplossing voor je. Het kost je alleen enige tijd om het verhaal van Microsoft door te lezen. Er wordt iig nóg een manier beschreven om jouw doel te bereiken.
Klik
Neem de tijd om het verhaal van Microsoft te bestuderen en eventueel uit te voeren.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.