Windows vista Cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolboyvinnie

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
hallo,

Ik heb opnieuw hulp nodig.
dit keer is het de PC van mijn broertje.
hij staat hellemaal vol met virussen.
nou dacht ik van als de computer nou crasht wat moet er dan gebeuren.
hij doet het nog wel hoor maar waar kan ik een vista CD (32 BIT) downloaden voor het geval hij crasht dan kan ik hem tenminste nog opnieuw opstarten.
ik heb al gezocht met bittorent maar dat lijkt mij niet zo veilig.
dus graag een vertrouwde link voor vista

Alvast bedankt

(ik heb een cd code voor vista alleen geen vista cd zelf omdat dit al op de harde schijf stond)

windows kan je in elke winkel ,waar computers verkocht worden kopen
wat jij voorsteld ,daar doen we hier niet aan :D

als het goed is zit er een recovery functie op. Deze moet in pricipe altijd starten. Ik heb hier wel een gedownloade vista cd omdat ik een foutje had gemaakt bij dual-boot vista --> xp. Ik kwam heel vista niet meer in maar met de cd kon ik wel herstellen. Voor de rest wel te vertrouwen hoor alleen goed scannen op virussen!!!

EDIT:
ooops eigenlijk mag ik geen reclame maken!

ja maar

ja maar ik heb al betaald voor vista en heb ook een code voor vista ik heb alleen een cd nodig om de computer op de starten
is dit dan ook illegaal
en kan ik dan een cd kopen zonder licensie

ja maar ik heb al betaald voor vista en heb ook een code voor vista ik heb alleen een cd nodig om de computer op de starten
is dit dan ook illegaal
en kan ik dan een cd kopen zonder licensie

dat is juist wat bertus zegt, er is een recovery partitie waarmee je dan ofwel een installatie dvd kan aanmaken ofwel gewoon vista kan herstellen via die partitie.
In principe heb je dus geen installatie-dvd extra nodig.
waarschijnlijk zou het toch al niet werken omdat je toch waarschijnlijk een OEM vista code hebt

windows kan je in elke winkel ,waar computers verkocht worden kopen
wat jij voorsteld ,daar doen we hier niet aan :D

ik vind jou manier van helpen gewoon ***lig. je kan hem toch wel begrijpen? hij heeft alleen een CD nodig en ik vind dat hij niets verkeerds doet als hij gewoon zijn eigen serial heeft. wie geeft er nou 24 euro uit aan een CD!? als je die gewoon kan downloaden, wat begrip graag man....

je kan als je microsoft belt voor 24 euro een CD krijgen :P

ik zie niet in waarom bittorrent downloads gevaarlijk zullen zijn..... ik weet niets uit mijn hoofd :P ik heb het eigenlijk zelf ook nodig XD

ik vind niet dat jullie zo moeilijk over een OS cd downloaden moeten doen als jullie toch zat games etc. downloaden. wie van u zonder zonde is, werpt het eerst een steen.

Laatst bewerkt:
volgens mij is het downloaden van een vista cd niet illegaal, je moet alleen wel een legale serial van vista (of andere OS) hebben gekocht.. klopt dat?

Ik snap dat microsoft 24 euro vraagt voor een cd, zou ik ook doen als ik billy was..

Aangezien er op dit forum op geen enkele manier gecontroleerd kan worden of iemand daadwerkelijk een officiele licentie heeft en daarnaast de locaties waar je een Vista vandaan zou kunnen halen eveneens niet vermeld mogen worden wegens minder legale content en Warez, lees voor de zekerheid even de regels van helpmij

Is de enige legale plek waar je de disk kan krijgen is microsoft of indien het een OEM versie is (vermoedelijk wel aangezien hij al op de schijf was voorgeinstalleerd) bij de leverancier van de machine zelf.

Aangezien er op dit forum op geen enkele manier gecontroleerd kan worden of iemand daadwerkelijk een officiele licentie heeft en daarnaast de locaties waar je een Vista vandaan zou kunnen halen eveneens niet vermeld mogen worden wegens minder legale content en Warez, lees voor de zekerheid even de regels van helpmij

Is de enige legale plek waar je de disk kan krijgen is microsoft of indien het een OEM versie is (vermoedelijk wel aangezien hij al op de schijf was voorgeinstalleerd) bij de leverancier van de machine zelf.

er worden toch geen links gegeven?

Nee links worden er nog niet gegeven en ik heb nog geen officiële versie van vist op cd gezien.......
Maar met een oem licentie heb je niks aan een gedownloade versie van vista.......

dus

dus ik moet gewoon recovery partitie op een cd zetten en als dat niet lukt gewoon bij microsoft een cd kopen
mag je hier dan wel de link plaatsen van de microsoft cd van 24 euro

je kan microsoft zegmaar bellen en dan zeggen ze dat ze je er wel graits één willen opsturen :P alleen is er 24 euro verzendkosten :P gratis XD tuurlijk :P

en goed... ookal heeft hij geen legale serial... wat maakt dat dan weer uit? als je hem zou helpen aan een illegale versie van vista... oke maar gewoon een CD/versie...

en goed... ookal heeft hij geen legale serial... wat maakt dat dan weer uit? als je hem zou helpen aan een illegale versie van vista... oke maar gewoon een CD/versie...

Illegaal is niet toegestaan bij of via Helpmij.nl.
Niks meer of minder...
Als we ons daar aan houden dan heeft er niemand een probleem en blijft Helpmij.nl in de lucht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan