ftp inloggen hoe doe ik dat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor problemen met de server (vanwege het gehackt zijn etc.) moet je bij de nieuwe hoster van de website zijn (Hostus volgens jouw vorige posting). Misschien kunnen ze je dan ook helpen met ftp-toegang! :)

Als je besluit de website elders te hosten, dan zul je voor vragen over het omzetten van de www-ingang van karate-kimberly.nl naar die nieuwe hosting moeten zijn bij de Administrative contact of Technical contact voor het domein die ik in mijn vorige posting genoemd heb.

Succes,

Tijs.

nogmaals hartstikke bedankt :thumb:ga hier maandag gelijk achteraan en laat het weten hoe dit af is gelopen .
Goed weekend nog

Toch nog 1 reactie hieromtrent: De 'eigenaar'/beheerder van het domein en de uiteindelijke hoster van de website blijken 1 en dezelfde organisatie te zijn, namelijk Elicom:

Contact
Elicom
Loohorst 2
7207 BM Zutphen

Tel: 0575 570471
Fax: 0575 570741

Natuurlijk kan het wel zijn dat Hostus gebruik maakt van de faciliteiten van Elicom (als dealer/reseller).

Overigens richt Elicom zich vlgs. hun website op het Midden- en kleinbedrijf. Laten we je dochter als 'kleinbedrijf' definiëren! :D

Tijs.

Laatst bewerkt:
Toch nog 1 reactie hieromtrent: De beheerder van het domein en de hoster van de website blijken 1 en dezelfde organisatie te zijn, namelijk Elicom:

Contact
Elicom
Loohorst 2
7207 BM Zutphen

Tel: 0575 570471
Fax: 0575 570741

Overigens richten zij zich vlgs. hun website op het Midden- en kleinbedrijf. Laten we je dochter als 'kleinbedrijf' definiëren! :D

Tijs.

:eek: ja idd ik zag het net ook want was ook nog even aan het rondspeuren.
ik heb zelf nooit met dit bedrijf contact gehad omdat alles via de website maker toen genaamd millipede is gegaan.
Ook hun hebben inmiddels een andere naam The Webmen vandaar dat ik ook even niet meer wist bij wie ik nu moest aankloppen.
Deze website maker is diegene waar ik geen contact meer mee krijg dus kan ik het maandag beter eerst bij de hoster proberen.
Bedankt nog voor reactie :thumb:

Neem zeker ook contact op met Hostus, voor het gedeelte over het gehackt zijn, FTP-toegang etc.
Zie wat ik nog had aangepast gisteren in mijn vorige posting:

[...]Natuurlijk kan het wel zijn dat Hostus gebruik maakt van de faciliteiten van Elicom (als dealer/reseller).[...]

In dat geval zal Elicom niet blij zijn als je direct contact met hen opneemt. Hostus blijft dus het eerste aanspreekpunt.

Tijs.

eindelijk de oplossing gevonden

Het duurde even maar ik heb eindelijk de oplossing gevonden voor mijn probleem.
Het bleek namelijk dat de website verhuist is naar een andere server:(en de mail die ze mij gestuurd hadden met nieuwe gegevens had ik dus niet ontvangen)
Wil jullie wel allemaal heel erg bedanken voor jullie hulp:thumb:

Het duurde even maar ik heb eindelijk de oplossing gevonden voor mijn probleem.
Het bleek namelijk dat de website verhuist is naar een andere server:(en de mail die ze mij gestuurd hadden met nieuwe gegevens had ik dus niet ontvangen)
Wil jullie wel allemaal heel erg bedanken voor jullie hulp:thumb:

Aha!
En hoe zit het met die hack op de pagina Foto's?
Dat is wel degelijk een hack, want er staat "Hacking is not a crime, it's [...]"
Zal daar wel iets aan doen, als ik jou was, het lijkt me niet zo slim als er - wanneer de pagina net is geupdate - meteen wéér een hack in word gedaan...?

Groetjes,
Robert

robbietjuh

Het probleem is dat wij niet zo handig zijn op dit gebied.
Via mijn host heb ik te horen gekregen dat de website op een andere server staat en diegene die de website gemaakt heeft voor mijn dochter heeft het inmiddels te druk gekregen om ons nog te helpen.
Wij hebben nu alle gegevens zelf gekregen en moeten het nu maar gaan uit puzzelen:(
Ik ben al steeds aan het zoeken naar info hoe ik deze problemen kan opsporen want alles gaat nu via een cpanel.
Als ik haar site intyp krijg ik helemaal geen website meer maar weer een fout melding ?? dus het probleem wordt alleen maar groter en ben bang dat ik haar niet meer kan helpen haar site weer goed te laten draaien.

Jij krijgt een foutmelding bij het laden van de site?
Das erg freakig, ik heb nergens last van.
Ten tweede: je zegt dat alles via cPanel gaat momenteel, hoe kon je dochter haar site vóórdat FTP niet meer toegankelijk was dan beheren?
Echter, wanneer je cPanel gebruikt, kan je makkelijk in de FTP komen en alle pagina's beheren...
Maar FTP is net weer iets gevorderde met alle talen qua programmeren enz.
Dus even kijken hoe je dochter haar site eerder bijhield en dat opnieuw zo proberen te doen.
Of ging het bewerken van de inhoud en bijhouden van de site via die man die je steeds "website maker" noemt :P?

Laatst bewerkt:
Robbietjuh

Gisteravond is het probleem van die foutmelding verholpen het bleek dat de gegevens in mysol niet juist waren.(of iets in de geest:confused:)
Voorheen kon mijn dochter de site gewoon beheren met een cms dus dat was veel simpeler voor ons.
Die heeft iemand voor ons ook weer terug gezet want het bleek dat het beheer gewoon met een httaccess bestand was beveiligd en er een simpel cms achter draait want dat cpanel is veels te ingewikkeld voor ons(echt leken op dit gebied:o)
Nu moet ik nog dat probleem van die die hack op de pagina foto's op zien te lossen en dan kan ze weer aan de slag met haar website.

Oké, dus je dochter kan nu gewoon weer in het cms enz.?
Dan zou ik als ik jou was even het wachtwoord veranderen van 't cms en dan via 't cms even de pagina Foto's weer naar oude staat terug brengen.

Oké, dus je dochter kan nu gewoon weer in het cms enz.?
Dan zou ik als ik jou was even het wachtwoord veranderen van 't cms en dan via 't cms even de pagina Foto's weer naar oude staat terug brengen.

Het probleem is dat ik een backup moet hebben en die heb ik helaas niet:confused:

Foutje

www.karate-kimberly.nl is een domein XD je upload bestanden via een host een host daar plaats je je bestanden op let er wel op dat het bestand dat op de root en elke map index.html heet dan hoef je niet steeds een bestandsnaam in te vullen na een map. en een domein is bijv. www.google.nl.
http://gebruikersnaam.host.com zo ziet de site van een host er uit de mijne is bijv http://ehrgeiz.110mb.com psst: wie heeft die site gemaakt? vraag aan hem/haar op welk host die site staat en die FTP server moet dus zijn: ftp://www.gebruikersnaam.jouwhost.com of ftp://ftp.gebruikersnaam.jouwhost.com (legt er aan of www ingeschakeld is je kan ook via site uploaden;) als je geen FTP programma hebt kan je ook gewoon via explorer doen;) explorer starten? start gewoon deze computer en typ in je adresbalk je ftp server;)

[..]Heel verhaal[...]

@ehrgeiz: Toegang tot de ftp-server is er al, probleem is alleen voor de topicstarter momenteel dat er bestanden vervangen zijn door hackers, waarvan ze niet (kopien van) de originele bestanden heeft.

Tijs.

ehrgeiz het klopt wat dnties zegt toegang tot de ftp server is er wel ,de website is pas verhuist van server maar die heeft alles incl hack over gezet dus die kan ik ook niet vragen om de website terug te zetten naar het moment toen die nog niet gehackt was.
Ik heb geen originele bestanden en diegene die ze wel heeft reageert niet op mailtjes dus zou ik verder niet weten wat ik hier nog aan kan doen.
Vind het wel :thumb:dat jullie mij proberen te helpen bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan