Hoi iedereen,
Ik heb een probleem en ik hoop dat het opgelost kan worden..
Ik heb een computer met vista en Office XP erop.
Hij heeft het een paar dagen gedaan tot eergisteren..
elke keer vloog hij eruit en dan kwam er een venster dat ik een update moest doen met windows update..
Dus ik kijken en er zijn 12 essentiële updates en 1 potentiële..
En inderdaad staat er eentje van office tussen..
Maar als ik elke keer probeer om de updates te installeren krijg ik een melding dat het is mislukt met foutcode 80246008..
Als oplossing geeft Vista dat ik BITS (Background Intelligent Transfer Service) aan moet zetten..
Maar als ik dat probeer krijg ik de melding :
Kan Background Intelligent Transfer Service-service op lokale computer niet starten.
Fout 2: systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Heeft iemand hier een oplossing voor want ik kan nu dus 12 essentiële updates niet installeren.
Alsjeblieft help mij,
Bijvoorbaad dank
Bartjuhh8
Ik heb een probleem en ik hoop dat het opgelost kan worden..
Ik heb een computer met vista en Office XP erop.
Hij heeft het een paar dagen gedaan tot eergisteren..
elke keer vloog hij eruit en dan kwam er een venster dat ik een update moest doen met windows update..
Dus ik kijken en er zijn 12 essentiële updates en 1 potentiële..
En inderdaad staat er eentje van office tussen..
Maar als ik elke keer probeer om de updates te installeren krijg ik een melding dat het is mislukt met foutcode 80246008..
Als oplossing geeft Vista dat ik BITS (Background Intelligent Transfer Service) aan moet zetten..
Maar als ik dat probeer krijg ik de melding :
Kan Background Intelligent Transfer Service-service op lokale computer niet starten.
Fout 2: systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Heeft iemand hier een oplossing voor want ik kan nu dus 12 essentiële updates niet installeren.
Alsjeblieft help mij,
Bijvoorbaad dank
Bartjuhh8