marsmannetje
Meubilair
- Lid geworden
- 31 dec 2000
Sorry, ik begreep je verkeerd, dacht dat je het over de nieuwe processors van Intel had, te snel gelezen.
Met alle drie de pc's kun je upgraden naar Windows 7, geen probleem.
Best knap dat je dit kan zeggen, want volgens mij zijn de systeemeisen nog niet bekend. Of heb ik iets gemist?
Maar ik denk ook wel dat hij op al die pc's, ook die samengestelde van mij en raoul, windows 7 kan draaien. Micrsoft zal wel proberen om de eisen niet weer ontzettend hoog te leggen...
Stefan:
Het probleem is dat jij nul komma nul verstand van hardware hebt. Dat geeft verder niet, maar dat maakt het wel moeilijk om te kiezen. Ik heb bijv hetzelfde met auto's. Ik zou graag een andere auto willen, maar ik heb er nul komma nul verstand van.
Dus je zal gewoon een keuze moeten maken, of je moet je verdiepen in wat alles nu betekent.
Om je een idee te geven:
Jij wilt een game-kaart: Zet nu van alle pc's de videokaart naast elkaar.
Zoek op internet de verschillen tussen de kaarten en geef zo de kaarten een plus of een minpunt
De processors kan je op dezelfde manier beoordelen. De in jouw ogen beste geef je een pluspunt.
De harde schijf: zet die naast elkaar: de grootste geef je een pluspunt.
Al het andere is veel minder belangrijk. De voeding is dan wel belangrijk als je zelf een systeem gaat bouwen, maar bij een gekocht compleet systeem geeft de leverancier gewoon garantie.