Echt Zoo Tycoon 2 met gedownloade uitbreiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

nancje

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Hallo,

Ik heb al heel lang geleden de echt Zoo Tycoon 2 gekocht. In het Nederlands.
Maar nu wil ik een uitbreiding via torrents enzo via *KNIP* dowloaden. Maar dat is dan Engels. Zal dit gaan werken?? En zo ja, moet ik dat dan nog in het bestaande spel zetten ofzo??

Wie kan mij helpen??

Groetjes Nancy

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet toegestaan te vermelden waar je de download vandaan hebt. Ik heb dat gedeelte verwijderd.

Een uitbreiding moet je installeren over de oorspronkelijke deel. Of het gaat werken merk je tijdens de installatie wel.:)

Laatst bewerkt:
Het is niet toegestaan te vermelden waar je de download vandaan hebt. Ik heb dat gedeelte verwijderd.

Een uitbreiding moet je installeren over de oorspronkelijke deel. Of het gaat werken merk je tijdens de installatie wel.:)
<

Sorry, ik wist niet dat je dat niet mocht vermelden. Maar ik snap niet helemaal hoe je die download dan in dat spel moet zetten.

Als het goed is heb je met downloaden rar bestanden binnen gehaald. Deze met Winrar uitpakken en er zal een image uit komen.(ISO) Deze op cd/dvd branden of in een virtuele cd/dvd speler laden. Dan installeren net zoals met elk ander spel.

Als het goed is heb je met downloaden rar bestanden binnen gehaald. Deze met Winrar uitpakken en er zal een image uit komen.(ISO) Deze op cd/dvd branden of in een virtuele cd/dvd speler laden. Dan installeren net zoals met elk ander spel.

Dus als je dan die iso hebt, kun je hem bijvoorbeeld met Daemon Tools (Zoals crash al zei: ''virtuele cd/dvd speler'') laden.

Gaat niet

je kan geen Engelse uitbreiding op een Nederlandse installeeren... heb ik al geprobeert (alleen had ik toen wel het spel gekocht)

Denk ook niet dat het meer nodig is, de topic is van 2008, dus lang niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan