Coprossecor Stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gekke vraag misschien, maar je weet 100% zeker dat je het moederbord hebt uit mijn link???

En niet toevallig een andere??
Schroef anders je kast eens open en zet hier even neer wat er op het moederbord staat

Goed kijken het staat er toch echt op. En welke kleur heeft dat bord?

Weet je...
alle drivers die er zijn staan er nu op volgens mij.

Ik stel voor de hele handel onder je arm te nemen en bij Paradigit te brengen. Die hebben de pc gerepareerd en moeten het dan ook maar oplossen.
Wat denk je zelf?

Waren we ook van plan, maar we hebben m al 3 x opgestuurd en dat duurde 7 weken lang in totaal. Zonder resultaat. We gaan ons geld terug vragen dan maar of n tegoedbon, want dit kan echt niet

:evil:Because of the limitations of chipset, this MB does not support Win98/ME.

leuk hoor:evil::evil::evil:

ik ga hem wel treug geven dan aan mijn vriend

ik heb namelijk ook deze moederbord ik vind het waarde loos dat er geen windows 98 op kan

:evil:Because of the limitations of chipset, this MB does not support Win98/ME.

leuk hoor:evil::evil::evil:

ik ga hem wel treug geven dan aan mijn vriend

ik heb namelijk ook deze moederbord ik vind het waarde loos dat er geen windows 98 op kan
De hele topci is er geen bericht van je en dan nu dit nutteloze bericht.:rolleyes:

niem je dat nuteloos:evil: ik ben zeer arm echt waar

ik heb geen geld voor windows xp snap je
Ja dat noem ik nutteloos. Je breekt in iemand zijn/haar topic in, met een totaal nutteloos bericht.:evil:

Uit de huisregels:
-Plaats geen off-topic berichten in een thread. Als je over iets anders wil praten, open dan een nieuw bericht. Met off-topic berichten bedoelen we berichten die niet over het 'hoofdonderwerp' (de vraag) gaan.
-Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan