Probleem met externe harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

andreasfc

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Ik heb een western Digital exeterne USB disk van 1TB, echter er naar toe kopieren is heel traag (6mb/sec), het lijkt erop dat er dus een probleem is met de drivers. Alleen Windows Vista heeft geen nieuwe drivers.
Ik heb een DELL Optiplex GX620, iemand enig idee waar ik de goede drivers kan vinden?
Of kan het ook nog aan de kabel liggen dat deze niet geschikt is voor USB 2.0, en hoe herken ik dat?

Thanx

Zoek op de western digital site naar evt stuurprogramma voor je externe schijf voor vista.

Ik heb deze overigens ook gewoon aan mijn andere pc gehad met Windows XP en dan gaat het wel op een acceptabele snelheig.
Probleem lijkt me iets met Vista van doen te hebben, mijn UBS drivers zijn ook van 2006 versie 6.0x en dan nog wat getallen.

Heb je op die PC waarbij het probleem ligt ook iets anders gehad dan Vista?
Bijv. XP of Linux? Je zou kunnen proberen of het sneller gaat door een bootable OS te downloaden en die op te starten..
Het kan ook liggen aan een brakke northbridge chip op je moederbord..

Laatst bewerkt:
ga naar configuratie scherm, gebruikers beheer schakel gebruikersaccountbeheer uit Herstarten, wat doet het dan?

Je zou evt ook naar de site van je fabrikant kunnen gaan daar zijn al u to date driver te vinden

je zou ook terug naar de winkel kunnen gaan voor meer informatie

misschien heb je er wat aan

ga naar configuratie scherm, gebruikers beheer schakel gebruikersaccountbeheer uit Herstarten, wat doet het dan?

Die staat bij mij standaard al uit, heb er een hekel aan.
Onder windows XP op een andere Pc gaat het overigens gewoon goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan