Map Apple Computer/Installer Cache opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivooo_89

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Beste leden,

Ik was mijn harde schijf aan het opschonen omdat ik nog maar 212 mb vrije ruimte heb en ik vroeg mij af wat er met de volgende bestanden gedaan wordt:

C:\ProgramData\Apple Computer\Installer Cache\iTunes 7.5.0.20
C:\ProgramData\Apple Computer\Installer Cache\iTunes 7.6.1.9
C:\ProgramData\Apple Computer\Installer Cache\iTunes 7.4.5.67
C:\ProgramData\Apple Computer\Installer Cache\QuickTime 7.4.5.67
C:\ProgramData\Apple Computer\Installer Cache\QuickTime 7.50.61.0

Aangezien ook de mappen Quicktime 7.55.90.70 en iTunes 8.0.1.11 bestaan, LIJKEN mij de andere mappen overbodig.

Wie kan mij vertellen of ik deze mappen kan verwijderen (ongeveer 150 mB).

volgens mij kan je die bestanden ook gewoon verwijderen maar er zal toch echter wel een reden achterzitten waarom je ineens maar zo weinig schijfruimte over hebt?
(jij zit nu trouwens al te zoeken tussen de verborgen bestanden als ik me niet vergis :confused:)

Misschien is het wel een goede tip om gewoon eens ccleaner te draaien en eens kijken welk verschil dat zal uitmaken :thumb:

volgens mij kan je die bestanden ook gewoon verwijderen maar er zal toch echter wel een reden achterzitten waarom je ineens maar zo weinig schijfruimte over hebt?
(jij zit nu trouwens al te zoeken tussen de verborgen bestanden als ik me niet vergis :confused:)

Misschien is het wel een goede tip om gewoon eens ccleaner te draaien en eens kijken welk verschil dat zal uitmaken :thumb:

Tnx voor je reactie. Ik draai minimaal 1 keer per week zowel Ccleaner, als Advanced Windows Optimer, als Registry Repair.. Tis een laptop, misschien handig om te vermelden. Heb 2 harde schijven van 40 gb, waarvan op de C:/ nog 3.2 gig vrij is inmiddels en op de D:/ nog 212 omdat daar m'n "Mijn Documenten" map in staat, met muziek en films.

Maar omdat ik als grote programma's alleen photoshop en dreamweaver heb, vond ik het raar dat op mn C nog zo weinig ruimte is. Komt dat misschien door de updates van Windows?

windows updates kunnen wat plaats innemen ja, systeemherstelpunten ook...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan