Muis werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

audi4life

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, ik kom hier alleen even om een oplossing te vinden voor het probleem wat ik heb. Dit is het probleem:
Als ik mijn computer opstart, dan gaat alles goed en ik krijg ook gewoon het bureaublad te zien met alle programma's die automatisch opstarten. Ik kan ook gewoon mijn muis bewegen maar ik kan nergens op klikken, dit ligt niet aan de muis want ik heb ook al een andere geprobeerd en die deed hetzelfde. Als ik bijv ctrl+alt+del doe, dan opent hij wel taakbeheer, maar ik kan verder niks doen, ook niet met de pijltjes op het toetsenbord. De andere toetsen op het toetsenbord werken ook niet.
Ik heb al heel vaak de computer weer aan en uit gezet. Ook via de knop op de achterkant van de PC. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor weten, het liefst zo snel mogelijk:confused:
Misschien ben ik wel heel dom en is de oplossing juist heel simpel, maar volgens mij is er meer aan de hand:(

ik heb je titel aangepast.
iedereen heeft hier namelijk een probleem.

Vertel eerst is wat meer over je pc. Heb je ook al een minuut of 10 gewacht na het opstarten of het dan wel werkte?

Vertel eerst is wat meer over je pc. Heb je ook al een minuut of 10 gewacht na het opstarten of het dan wel werkte?

Ja ik heb zelfs meer dan een uur gewacht. In het begin doet mijn muis het heel even maar daarna kan ik dus niet meer klikken. Ik heb een medion PC, ik weet niet het model maar de processor is een intel pentium D met 3.0 Ghz volgens mij.
Ik weet dat de uitleg van het probleem vaag is maar het is heel lastig uit te leggen.
Ik heb dus ook al een andere muis geprobeerd...
En hoe start ik de PC in veilige modus?

Laatst bewerkt:
Gelukt!!!

Het is nu gelukt, in de veilige modus deed de PC het nog wel en zo heb ik een herstelpunt uitgevoerd. Iedereen bedankt voorde hulp:D:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan