Tips voor website promotie

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Ik heb gisteravond een nieuwe versie van mijn website online gezet. (nu is die helemaal af)
Nu wil ik mijn site gaan promoten, hoe kan ik dat het beste doen?
het gaat om de site: http://www.opensourceweb.nl/

Alvast bedankt

Allereerst kun je je website aanmelden bij allerlei zoekmachines, zodat mensen die op zoek zijn naar bepaalde informatie binnen jouw website die kunnen vinden.

Hier
is een site die je meteen aanmeldt bij zo'n 30 zoekmachines tegelijk, maar als je in google zoekt naar 'aanmelden zoekmachines' vind je er vast nog veel meer.

Verder zijn er nog alternatieven; zo kun je je site bijvoorbeeld aanmelden bij gratis website promoties, waarbij je zelf andere sites gaat bezoeken en er veel hits voor terugkrijgt, of door reclame te maken voor andere sites waarbij zij dat dan weer op hun beurt voor jou doen.
Ook hier staat google vol van; zoek maar eens naar 'gratis website promotie'.

Veel succes!

Laatst bewerkt:
Verder zijn er nog alternatieven; zo kun je je site bijvoorbeeld aanmelden bij gratis website promoties, waarbij je zelf andere sites gaat bezoeken en er veel hits voor terugkrijgt, of door reclame te maken voor andere sites waarbij zij dat dan weer op hun beurt voor jou doen.
Ook hier staat google vol van; zoek maar eens naar 'gratis website promotie'.

Veel succes!

Dan zijn er heel veel mensen die klikken even op je site voordat ze zelf de punten krijgen maar bekijken niet echt de site wat wel de bedoeling is

Dan zijn er heel veel mensen die klikken even op je site voordat ze zelf de punten krijgen maar bekijken niet echt de site wat wel de bedoeling is

Tja, dat is een feit... Ik ben er zelf ook geen fan van, maar wie weet is het voor anderen wel een optie. Zelf ga ik naar sites die gelijkaardige thema's bespreken, en vraag vriendelijk om te linken. Vanzelfsprekend link je dan terug. Ook zijn er misschien startpagina's waar jouw site tussen hoort te staan. Naast de zoekmachines is dat de enige manier die ik ken om écht geïnteresseerde bezoekers te trekken, tenzij je bereid bent om te betalen voor reclame, natuurlijk.
Het kan anders wel eens een tijdje duren vooraleer je site een echte hotspot wordt. Misschien hebben anderen ook nog tips. Veel succes!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan