Call of Duty 5 online probleem!!! help :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakkie91

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Hoi,

Ik heb een probleem, op mijn PS3 heb ik call of duty 5. meestal na 10/20 minuten spelen krijg ik connection interupted, ik disconnect en het internet in het hele huis valt uit. We maken gebruik van een router van Netgear. Ik denk zelf dat het aan de router licht... dat moet haast wel want overal valt het internet dan uit. Weet iemand misschien meer over dit probleem of een oplossing?

ik heb even de foutmelding opgeschreven. ik krijg eerst: server connection timed out. daarna krijg ik: no network connection detected.
you must have an active network connection to play online or over a local network.

ook wat ik was vergeten te melden, het duurt maar 30 seconden (soms wat langer) dat het internet in het hele huis uitvalt.

lvl 65

ik heb het spel CAD WAW. iemand uit mijn klas ook die zat in lvl 65 met al die goede wapens maar toen hij weer een lvl omhoog ging stond er een bericht, en hij drukte op yes. toen moest hij weer overnieuw beginnen. nou is mijn vraag: kun je ook gewoon in lvl 65 zitten zonder dat je weer in lvl 1 zit??

Hoi,

Ik heb een probleem, op mijn PS3 heb ik call of duty 5. meestal na 10/20 minuten spelen krijg ik connection interupted, ik disconnect en het internet in het hele huis valt uit. We maken gebruik van een router van Netgear. Ik denk zelf dat het aan de router licht... dat moet haast wel want overal valt het internet dan uit. Weet iemand misschien meer over dit probleem of een oplossing?

Deze melding krijg je als je internet verbing uitvalt of te traag werkt.

enne

ps. ik speel het spel op de wii mijn vriendcode is: 489795513233. als je me toevoegt wil je joun vriendcode ook geven;) (zit nou in lvl 55):D

hey Jakhals, jammer dat je het op je Wii speelt, ik speel het namelijk op de PS3. Ik speel het al een tijdje niet meer omdat ik zat andere spellen speel nu. Zelf ben ik al 2 keer overnieuw begonnen vanaf level 65 naar level 1. Dit noemen ze Prestige. Als je voor de eerste keer weer naar level 1 gaat zit je tot aan level 65 in Prestige 1. Ik zit dus in prestige 3. En ja je kunt zelf kiezen of je naar Prestige gaat of dat je level 65 blijft.

Er zijn mensen die het leuk vinden een hoge rang te hebben en zo te laten zien hoeveel ervaring je hebt. als je gewoon voor de lol doet kan je best 65 blijven, word dit saai kan je altijd nog prestige doen. Je hebt dan wel een vlammenwerper en M1A16 als je level 65 blijft

ok

die valmmewerper is wel gaaf duzz ik denk dat ik eerst gewoon in lvl 65 blijf, dan kan ik toch latter wel weer naar 1.

Laatst bewerkt:
Bij Creat A Class staan er een paar Customs op slot die kan je vrijspelen als je de prestige in gaat. Dus dat betekent keuze uit meer wapens onder het spelen.

ver cod waw

ik heb ook cod waw ik heet slak3zak (xbox360)
maar ik heb het connection probleem ook wel
probeer zo min mogelijk andere computers (of andere dingen die internet gebruiken)aan te hebben

ben nu lvl 46 XD

als je level 65 bent kan je dat blijfen je kan er voor kiezen om weer naar 1 te gaan :thumb:

ik heb ook cod waw ik heet slak3zak (xbox360)
maar ik heb het connection probleem ook wel
probeer zo min mogelijk andere computers (of andere dingen die internet gebruiken)aan te hebben

ben nu lvl 46 XD

als je level 65 bent kan je dat blijfen je kan er voor kiezen om weer naar 1 te gaan :thumb:

Op de PS3 is COD 5 Leuker :P geen verschil maarja :P

Jackhals dat kan zeker lv 65 is het hoogste lvl dus dat betekend dat je weer opniew kunt beginnen met een nieuw simbool als je dat zelf wilt maar dat hoeft zekersteweten niet als je dat niet wilt

Mvg,

Tom:thumb:

Dan is je internet van je ps3, te ver van je modem af, deze probleem heb ik ook gehad, en nu heb ik em ongeveer 5 meter van de modem afstaan=) en nu gebeurt er nix meer

<.Pyshx.>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan