mijn taakbalk zonder geluid en netwerkencentrum

Status
Niet open voor verdere reacties.

kantersjojo

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Hallo mijn naam is joey en ik zit een beetje met een probleem

op een dag starte ik mijn laptop op en toen kon in onder het beeld mijn internet+volume niet meer controleren, want de picogrammen zijn weg...
1227972116-830.jpg

Dus ik dacht toen mischien kan ik het via eigenschappen doen in mijn taakbalk maar dan kan ik netwerken centrum en volume helemaal niet aanklikken zoals je hier kunt zien...
1227972384-490.jpg

dus nu moet ik via start naar configuratie scherm gaan en dan naar geluid en dan moet ik naar een ander tab... jullie snappen wel wat ik bedoel heel veel werk om heel even mijn geluid harder of zachter te zetten.:(

(Dit geld trouwens ook voor mijn internet)

Ik hoop heel erg dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen,
alvast heel erg bedankt !!

- Joey

heb je al eens een aantal keren opnieuw opgestart, is het probleem dan niet weg?

of heb je al eens opgestart in de veilige modus (f8 tijdens het opstarten) en dan geprobeerd om de vinkjes terug te zetten?

Ikzelf heb het probleem ook al gehad maar bij mij was het na een aantal keren opnieuw opstarten al vanzelf opgelost, ja het is raar :P

Ik weet dat ik ook nog heb meegzocht achter oplossingen voor minstens 2 mensen met hetzelfde probleem (inmiddels al lang opgelost) maar ik kan hun topics niet meer terugvinden en weet de tips niet meer die gegeven werden :confused:

misschien kan het command "sfc /scannow" (zonder aanhalingstekens in de opdrachtprompt /cmd) wel helpen

heb je al eens een aantal keren opnieuw opgestart, is het probleem dan niet weg?

of heb je al eens opgestart in de veilige modus (f8 tijdens het opstarten) en dan geprobeerd om de vinkjes terug te zetten?

Ikzelf heb het probleem ook al gehad maar bij mij was het na een aantal keren opnieuw opstarten al vanzelf opgelost, ja het is raar :P

Ik weet dat ik ook nog heb meegzocht achter oplossingen voor minstens 2 mensen met hetzelfde probleem (inmiddels al lang opgelost) maar ik kan hun topics niet meer terugvinden en weet de tips niet meer die gegeven werden :confused:

misschien kan het command "sfc /scannow" (zonder aanhalingstekens in de opdrachtprompt /cmd) wel helpen

ik ga alles proberen alvast bedankt !

Laatst bewerkt:
het einde zal ik beter proberen uit te leggen als het niet zou lukken :D

Jongens jullie zijn helemaal top !

heel erg bedankt hij doet het weer =D:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan