pc maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

@gangkill: prima keuze !

@TS: let wel op je voeding !

Greetz,

Harry.

nee dit is nu erg oud aan het worden en de nieuwste games zul je er alleen maar op low mee kunnen spelen. Weet jij hoeveel watt je voeding is die in je pc zit?

Er zijn betere videokaarten. Maar ja: die zijn stukken duurder.
Dit is het beste wat jij bij alternate kan halen.
bij andere zaken kan je e.e.a. misschien goedkoper krijgen (azerty, salland, cool-prices, zercom etc)

Tja voeding: Ik vind dat tegenwoordig minimaal voor een 500W-voeding moet gaan. Aangezien de hardware steeds zwaarder wordt.
Een HD4850 zal ook wel werken op een goede 450W. Maar ja: dat scheelt 10-15 euro.... Maximaal.
En een a-merk is toch wel een noodzaak: anders kan je problemen krijgen.

Laatst bewerkt:
Bij deze het verzoek onmiddelijk te stoppen met die rare berichten om deze topic te sluiten. Gezien je nog steeds met het zelfde bezig bent, kunt je prima in deze topic door gaan.

Wil ik best doen, maar dan wel je account als je zo door gaat.:evil:

oke sorry maar ik trip gewoon nogal
ik zit al 3 weken te wachten en krijg geen antwoord dus ik dacht ik open een nieuwe die sluiten jullie daarna nog 1 sluiten jullie.
ik wil dus een nieuwe deze is gewoon niet goed als mensen er niet op reageren mensen reageren op nieuwe dingen dat snap je ook toch wel?
zoveel is het niet gevraagd toch? :thumb:

Geen antwoord?????:o

Hoeveel antwoorden heb je in je diverse topics over hetzelfde onderwerp al niet gehad!!!!!!

Bijna 100 denk ik!:evil:

kennelijk volg je het niet helemaal
ik heb hooguit 40 gehad maar toch
de eerste 30 waren over het samestellen en nu heb ik iets maar reageren de andere mensen niet meer
dus nu wil ik weten of de combinatie van wat ik erbij heb gedaan goed is
daarna zijn jullie van me af

Ik denk dat we al eerder van je af zullen zijn als ik zo het antwoord van @Crash lees....

Ik denk dat we al eerder van je af zullen zijn als ik zo het antwoord van @Crash lees....

wtf is dit allemaal???
dit zou toch een hulp forum zijn?
en vervolgens katten jullie me alleen af en doen alles behalve helpen.
zoveel vraag ik toch niet zeg :(

dus ik dacht ik open een nieuwe die sluiten jullie daarna nog 1 sluiten jullie.
Die sluiten we omdat het prima in deze topic past. Crossposten(dubbelposten) is nog steeds niet toegestaan, dus worden je nieuwe topics over hetzelfde gesloten.

Als je hier je nieuwe ideeën over een systeem neerzet, zijn er gerust mensen bereid je verder te helpen. Echter niet als je op deze manier doorgaat, dat werkt alleen maar tegen je.;)

Die sluiten we omdat het prima in deze topic past. Crossposten(dubbelposten) is nog steeds niet toegestaan, dus worden je nieuwe topics over hetzelfde gesloten.

Als je hier je nieuwe ideeén over een systeem neerzet, zijn er gerust mensen bereid je verder te helpen. Echter niet als je op deze manier doorgaat, dat werkt alleen maar tegen je.;)

ik word erg ongeduldig.
hier kan ik niet verder omdat niemand reageert al 3 weken lang.
dus hoe verwacht je van mij dat ik bij deze blijf ??????

Ik verwacht dat je bij deze blijft, omdat je je aan de huisregels dient te houden. Als jij na een aantal dagen geen reactie hebt gehad, kun je een berichtje achter laten, zodat je topic weer onder de aandacht komt. Echter nogmaals, als je op deze manier doorgaat, werkt het alleen maar tegen je.

Ik verwacht dat je bij deze blijft, omdat je je aan de huisregels dient te houden. Als jij na een aantal dagen geen reactie hebt gehad, kun je een berichtje achter laten, zodat je topic weer onder de aandacht komt. Echter nogmaals, als je op deze manier doorgaat, werkt het alleen maar tegen je.

ja dat begrijp ik
maar als ik een berichtje stuur terwijl ik er al 1 had gestuurd heb ik er 2 achter elkaar en dat mag ook niet
en dat heb ik 3 x geprobeerd en dat lukte ook niet dus wtf ***len jullie.
ik zou het waarderen als ik gewoon een antwoord kreeg op mijn vraag en een intelligent persoon die mijn vraag doorneemt en er over nadenkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan