pc maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou het waarderen, als je met gewone taal antwoordt geeft en niet met wtf***. Als jij na een aantal dagen een berichtje achter jou eigen bericht zet, om de topic onder de aandacht te krijgen, dan zal niemand daar over vallen. Echter hoe je nu bezig bent wel.

1 keer dan:

Wat je hebt samengesteld is prima, deze dus:

pcws1.png

ja dat dacht ik ook en ik heb nog een geluidskaart nodig en een cd/dvd schijf/ven.
en weet je zeker dat alles goed met elkaar werkt en dat het goed met elkaar kan gaan?

Iets wat ik ook al meerdere keren tegen hem gezegd heb. Maar ik zal mijn kostbare tijd niet meer aan hem meer besteden.

ik zou het waarderen als ik gewoon een antwoord kreeg op mijn vraag en een intelligent persoon die mijn vraag doorneemt en er over nadenkt
Nu wil ik mezelf geen intelligent persoon noemen, maar ik ben wel iemand die het leuk vind om andere mensen goed advies te geven.

Maar lees je andere draadje(s) eens door: hoe kom jij over op andere mensen? Je geeft reacties van 2 zinnen en daar moeten wij het mee doen. Je zegt niet welke eisen je precies stelt aan een systeem, helemaal niets.
Alleen dat je goed wilt gamen. Maar ook daar kunnen we alle kanten mee op.

Probeer nu zelfs eens aan jezelf duidelijk te maken wat je wilt en leg het daarna nog eens aan ons uit....
(in een reactie: niet in een nieuwe topicstart)

En probeer ook respect te hebben voor de helpers: iemand geef tig reacties en dan vertypt hij zich met cm ipv mm. Dan vind jij het normaal om te zeggen: "of je bent een beetje dom of je maakt een klein foutje". Dat vind ik niet echt respectvol.
Je hebt er zelf de ballen verstand van (sorry dat ik het zeg), dus probeer mensen niet weg te jagen als ze je advies proberen te geven.

edit:
Begin eens met de volgende vragen beantwoorden:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382226

Laatst bewerkt:
ja dat dacht ik ook en ik heb nog een geluidskaart nodig en een cd/dvd schijf/ven.
en weet je zeker dat alles goed met elkaar werkt en dat het goed met elkaar kan gaan?

Moederbord heeft prima sound on board, dus geen geluidskaart nodig.

DVD speler/brander gewoon welke jij leuk vinft.

KLAAR!!!!!!!

oke ik zal nu zeggen hoe ik mij voel
ik zit hier nu 2 maanden en ik heb informatie gekregen over wat ik wil hebben voor pc 4 dingen ongeveer
de rest heb ik vervolgens zelf moeten zoeken
nu wacht ik al 3 weken op een reactie of dit goed is en of het samen werkt en kan enzo.
en ik wil een geluidskaart en schijven
nu raak ik nogal boos omdat ik de eerste keer alles zo goed uitgelegd heb dat ik 10 minuten aan het tikken was.
daarna de 2e topics heb ik 5 minuten getikt
dus ik leg het best goed uit
nu word alleen maar gezegd dat ik dingen fout doe en dat ik fout zit als ik iets nieuws open
ik zeg niet dat jullie dom zijn integendeel maar snap je niet dat ik geïrriteerd raak na 2 maanden van informatie vergaren.
en daarvoor zocht ik zelf ook al een maand
om nou een kwartaal te zoeken voor 1 pc vind ik erg veel.

wat ik wil is een pc die call of duty:world at war aan zou kunnen toekomstige spellen zoals starcraft 2 of diablo 3 daarnaast wil ik online spelen dit moet dus ook soepel gaan
ik verwacht dat spellen die over een jaar uitkomen ook nog gespeeld kunnen worden op mijn pc
verder een snelle reactie als ik laten we zeggen 1 spel 2 word documenten internet en paint en andere prullaria

Moederbord heeft prima sound on board, dus geen geluidskaart nodig.

DVD speler/brander gewoon welke jij leuk vinft.

KLAAR!!!!!!!

een voorstel voor dvd of cd of ik weet niet wat kan of niet zou ik waarderen
en verder is de pc stil of maakt die zoveel herrie als maar kan
heb ik ook niet teveel gekozen en kan ik hem zo bestellen en ik elkaar laten zetten?

Is denk ik modern: geen zelfkritiek meer bezitten.... Ga je echt ver mee komen in de wereld.

Ik sluit me aan bij Gangkill en mrmusic: KLAAR!!!

Hoi !

Stort € 400,= op m'n rekening en vrijdag a.s. kun je een PC afhalen die aan je eisen voldoet.

Greetz,

Harry.

Is denk ik modern: geen zelfkritiek meer bezitten.... Ga je echt ver mee komen in de wereld.

Ik sluit me aan bij Gangkill en mrmusic: KLAAR!!!

ik vind dat je niet zo snel over mensen moet oordelen je kent mij niet en ik ken jullie niet
maar ik probeer objectief te blijven terwijl jullie me blijven afzijken.kom op zeg.
maar als ik dit dus bestel met een willekeurige schijf dan past dat allemaal bij elkaar??????

Hoi !

Stort € 400,= op m'n rekening en vrijdag a.s. kun je een PC afhalen die aan je eisen voldoet.

Greetz,

Harry.

jij bent zeker de leukste thuis
ik ga geen geld overzetten naar een rekening en dan ergens naar toe terwijl ik nog niks heb.
plus ik heb geen garantie en voor 400 euro heb ik onmogelijk een pc die aan mijn eisen voldoet

ik vind dat je niet zo snel over mensen moet oordelen je kent mij niet en ik ken jullie niet
maar ik probeer objectief te blijven terwijl jullie me blijven afzijken.kom op zeg.
maar als ik dit dus bestel met een willekeurige schijf dan past dat allemaal bij elkaar??????
Ik zeg alleen maar hoe je over komt. Je kan wel zeggen dat je zoveel hebt gedaan, en wellicht heb je dat ook wel, maar uit je reacties blijkt dat niet...

Maar goed, om je vraag te beantwoorden: met een willekeurige dvd-brander gaat het werken. (neem wel een sata-brander in de juiste kleur)
Vraag even aan alternate hoeveel sata-kabels er bij het moederbord worden geleverd, anders moet je er daar wellicht nog een los van bij kopen (das maar een paar euro).

Weet je wel zeker dat je een systeem kan bouwen: heb je wel ervaring???

jij bent zeker de leukste thuis
ik ga geen geld overzetten naar een rekening en dan ergens naar toe terwijl ik nog niks heb.
plus ik heb geen garantie en voor 400 euro heb ik onmogelijk een pc die aan mijn eisen voldoet

Dat bedoel je zeker met niet oordelen wanneer je iemand niet kent.
Dat doe je nu zelf dus ook......

En het was een geweldig aanbod en je had inderdaad een pc gehad voor 400,- euro die aan al je eisen voldeed. ik ken Harry namelijk wel....

Maar ja, ook deze kans zal nu wel voorbij zijn!

Dat bedoel je zeker met niet oordelen wanneer je iemand niet kent.
Dat doe je nu zelf dus ook......

En het was een geweldig aanbod en je had inderdaad een pc gehad voor 400,- euro die aan al je eisen voldeed. ik ken Harry namelijk wel....

Maar ja, ook deze kans zal nu wel voorbij zijn!

dat maakt me niet erg uit als ik mn bond niet krijg.
ik heb liever zekerheid dat snap je toch wel of niet :confused:?
als ik nou bij hem zou halen dan heb ik niet 100% zekerheid en ik weet bijna zeker geen garantie
en is het raar als ik iemand niet vertrouw die ik nog nooit heb gezien?lol niet echt lijkt me.
dat is een oordeel wat iedereen legt
maar als je zegt je bent dom dat kan je niet zeggen
en dat jij bent zeker de leukste thuis is een sarcastische uitdrukking.

en marsmannetje ik kan het wel in elkaar zetten maar dan heb ik geen garantie ook al lijkt het me heel leuk om weer is bij mijn eigen pc te doen.
ik laat het via alternate doen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan