Nokia N82, half beeldscherm vol met onzin.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ripple

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
2008120182630up4.jpg

Vraagje, ik heb de Nokia N82 maar me halve beeldscherm staat vol met onzin als:
-Zoekopdracht Internet en Mijn inhoud
- "Geen items vandaag" (agenda)
- WLAN Scan uit
- Online Delen

Hierdoor wordt de achtergrond (die ik nu ff heb uitgeschakeld) erg verpest. Nu leek mij dat je dit wel weg kan halen, weet iemand hoe?

Dat stukje met zoekopdrachten, agenda en wlan kan je volgens mij niet uitschaken. Je kunt echter wel alle snelkoppelingen weg halen. Je operatorlogo met klok en batterij blijven dan wel staan.
Dit kun je doen via Menu>>Instrumenten>>Instellingen>>Algemeen>>Persoonlijk en dan Standby-modus.
Als je Act. standby op "uit" zet, dan zijn je snelkoppeling in het stanby-menu weg.

Succes :thumb:

Dat stukje met zoekopdrachten, agenda en wlan kan je volgens mij niet uitschaken. Je kunt echter wel alle snelkoppelingen weg halen. Je operatorlogo met klok en batterij blijven dan wel staan.
Dit kun je doen via Menu>>Instrumenten>>Instellingen>>Algemeen>>Persoonlijk en dan Standby-modus.
Als je Act. standby op "uit" zet, dan zijn je snelkoppeling in het stanby-menu weg.

Succes :thumb:

Hee bedankt. Toen ik Act. Standby op 'uit' zetten ging WLAN Scan, Online Delen, Geen items vandaag etc. allemaal weg. Nu staat er alleen mijn tijd, de batterij, operatorlogo, de datum. en het bereikmetertje.

Precies wat ik bedoelde dus. Bedankt ;)

Graag gedaan :thumb:

Wil je a.u.b. de vraag nog op opgelost zetten door rechtsonderaan op "vraag is opgelost" te klikken? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan