Adressen beheren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Hallo,
Ik kocht jaaaaren geleden een Nederlands adressen beheer program "Davi adres" het kon ook voor Belgie gebruikt worden, ik heb het steeds een gemakkelijk program gevonden dat voldeed aan mijn behoeften maar het wordt niet meer ondersteund, er bestaat wel een proffessionele versie naar het schijnt die nogal kostelijk is en voor mijn gebruik zijn doel voorbij schiet, bestaat er een alternatief of dergelijke program dat zo gemakkelijk te gebruiken is, etiketten kan afdrukken, waar gezinnen of single personen of firma's (enkele) kunnen in onder gebracht worden en bovendien Nederlandstalig is? Mijn toenertijd gekochte versie (2000) begint kuren te verkopen.

Groeten,

R.B

Hoi,

Ik heb een aantal mensen geholpen met de overstap van Davi-adres naar het MsOfficepakket (Outlook i.c.m. Word), o.a. het overzetten van de gegevens naar Outlook.
Eenmaal 'onder de knie' wilden ze niet anders meer.
Daar zaten twee eigen bedrijfjes bij.

Ik reageer met name, omdat ik benieuwd ben naar welke 'tips' er komen ...

Gebruik je Davi Adres particulier of voor een bedrijf?

davi adres

alleen particulier ! ik ben op rust maar wat ik goed vond aan dat pakket dat je foto's kon invoegen, rekening nummers, e-mail adressen en wat al niet meer. Je kon ook etiketten afdrukken voor bvb met nieuwjaar kaartjes en deze naar famillies zenden maar ook naar singles enz.

Groet,

R.B

Hoi,

Ja 'k weet het.
Als je eenmaal gewens bent aan de mogelijkheden en beperkingen, is het moeilijk overstappen.
De manier van werken met (onderdelen van) het MsOfficepakket is totaal anders.
Maar het kán allemaal wel ....
Wellicht is er toch een redelijk geprijsde en goeie vervanger voor Davi Adres.

Davi adres

ben op het forum easy rolodex tegen gekomen, is blijkbaar gratis?? of mogelijk is het een demo versie waar nadien moet voor betaald worden, dat is eigenlijk ook geen probleem het mag een beetje kosten, Davi adres heeft blijkbaar wel een professionele opvolger voor davi 2000 maar die kost al direkt over de 200€ en dat vind ik wat veel om ocharme 250 namen en adressen te beheren. k'zal het programmaatje eens downloaden, het is blijkbaar zelfs in staat om adressen uit davi over te zetten (importeren)

Groeten,

R.B

ben op het forum easy rolodex tegen gekomen, is blijkbaar gratis?? of mogelijk is het een demo versie waar nadien moet voor betaald worden, dat is eigenlijk ook geen probleem het mag een beetje kosten, Davi adres heeft blijkbaar wel een professionele opvolger voor davi 2000 maar die kost al direkt over de 200€ en dat vind ik wat veel om ocharme 250 namen en adressen te beheren. k'zal het programmaatje eens downloaden, het is blijkbaar zelfs in staat om adressen uit davi over te zetten (importeren)

Groeten,

R.B

Hoi,

Nou ja ... als je goed gelezen hebt, kan je weten dat je het programma als 'demo' kunt gebruiken met maximaal 5 contacten.
Dus het is een betaalde versie.

Davi adres vervangen

Ik heb blijkbaar toch niet goed gelezen, ik vind nergens wat een "koopversie" kost, ik lees wel dat de demo versie kan gebruikt worden met max 5 adressen en er is mogelijkheid tot registreren maar over een bedrag lees ik niets, overal wordt gesproken/geschreven over "free"

Groeten,
R.B

Ik heb blijkbaar toch niet goed gelezen, ik vind nergens wat een "koopversie" kost, ik lees wel dat de demo versie kan gebruikt worden met max 5 adressen en er is mogelijkheid tot registreren maar over een bedrag lees ik niets, overal wordt gesproken/geschreven over "free"

Groeten,
R.B

Op de website van Easy Rolodex staat een bedrag van 12,50 vermeld voor éénmalige licentiekosten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan