pc blijft herstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Mij is gevraagd om te kijken of ik een PC die steeds blijft herstarten, nog aan de praat kan krijgen. Wat ik ook doe (laatst bekende configuratie, veilige modus, etc) hij blijft maar herstarten. Het enige dat nog mogelijk is, is de boot te veranderen zodat hij vanaf CD opstart. Is er ergens iets te downloaden wat ik kan branden om vanaf cd op te starten, om de machine weer aan de praat te krijgen?

hoi

al ook naar de voeding gekeken of ie het nog goed doet?en je themps??

en als je kunt opstarten vanaf cd rom dan doet ie wel goed?

je zou dit eens kunnen proberen dan
http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=2329648&postcount=4

Hoi, ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Ik heb eigenlijk aangenomen dat de voeding het doet, omdat hij gewoon stroom heeft. Ik kan ook in de bios komen enzo.

En wat zijn themps? Ik weet niet wat je daarmee bedoelt. Kan je dat uitleggen?

themps is themperaturen.

draaien je fan(s) wel??

O zo.... Ja de fans draaien gewoon. Ik heb ook even naar je link gekeken en helaas begrijp ik dat ook niet. Zoals ik het lees heb ik daar een CD voor nodig. En ik heb helemaal niets om vanaf CD op te starten.

we praten hier over xp ?
en heb je zelf een xp cd?

Nee. Ik heb de PC zo meegekregen. Daar staat XP op. Ik heb zelf een laptop met XP en daar heb ik wel een reparatie CD bij van Toshiba, maar ik neem aan dat ik die niet kan gebruiken?

is er een mogelijkheid om een cd ff te lenen bij buren vrienden familie etc?

die zou je dan kunnen gebruiken voor de link die ik je gegeven heb.

is er een mogelijkheid om een cd ff te lenen bij buren vrienden familie etc?

die zou je dan kunnen gebruiken voor de link die ik je gegeven heb.

Als dat de enige mogelijkheid is, moet ik daarnaar op zoek. Bedankt voor je hulp tot zover. Ik zal je nog wel even nodig hebben als ik zo'n CD heb bemachtigd....

ik heb van de week hier de laptop van me ex gehad.
ook opstart probleem.zat wel een illegale versie op maar mijn eigen cd gebruikt.

werkt weer prima!!:thumb:

werkt het bij jou niet dan moeten we zoeken in je(zijn/haar) hardware..

elke willekeurige xp cd kan gebruikt worden

PS: het is dat ik nu niet op camping "de pampel" sta bij jou in dorp anders had je hem kunnen halen.:-)

Laatst bewerkt:
ik heb van de week hier de laptop van me ex gehad.
ook opstart probleem.zat wel een illegale versie op maar mijn eigen cd gebruikt.

werkt weer prima!!:thumb:

werkt het bij jou niet dan moeten we zoeken in je(zijn/haar) hardware..

elke willekeurige xp cd kan gebruikt worden

PS: het is dat ik nu niet op camping "de pampel" sta bij jou in dorp anders had je hem kunnen halen.:-)

haha je kent het hier! leuk, de Pampel is om de hoek!

van de zomer nog 2 weken geweest.al vaker trouwens:)
en altijd ff ijsje halen bij Co:thumb:

back ontopic

Feest! Ik heb nog een ouwe zelf gebrande CD van XP gevonden. Gebruik hem eigenlijk nooit, maar nu heeft ie me in de herstelconsole geholpen! Nu krijg ik de volgende vraag:

Bij welke Windows installatie wilt u zich aanmelden?

Ik kan daar maar 1 teken kwijt. Als ik bijv. '' C' intoets, geeft ie een fout en vraagt ie naar een installatienummer.

Wat moet/kan ik hier nog mee?

nee niks

als je dan op 1 en enter of enter dan krijg je nog de vraag om een admin wachtwoord.

daar vulde ik ook niks in en gewoon enter.

nee niks

als je dan op 1 en enter of enter dan krijg je nog de vraag om een admin wachtwoord.

daar vulde ik ook niks in en gewoon enter.

Heb op 1 gedrukt. Dan vraagt ie om een wachtwoord en als ik daar niets invul geeft ie een fout: geef het goede wachtwoord op...

bij de eigenaar het wachtwoord vragen??

dit probleem heb ik niet voorhanden gehad,sorry

sorry loop een beetje achter met mijn verplichtingen. heb het niet op kunnen lossen. bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan