Hey ik heb bebaalde aantal programma's verwijderd alleen er blijft maar een logo in de taakbalk staan niet actie maar hij staat er wel ik heb het ook verwijderd bij programma files maar het blijft er staan. Kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heb je de software verwijderd? Gewoon rechtermuis > verwijderen? Dat is niet goed. Ga naar start > instellingen > configuratiescherm en klik op software. Verwijder het programma uit deze lijst. Alles van het programma zal nu van je computer verwijderd worden. Ga daarna naar start > uitvoeren type; msconfig. Ga dan naar het tabblad opstarten. Zet daar het vinkje voor de software uit, en druk op OK en start je computer opnieuw opGefixet
:thumb:
Miquell![]()
Kun je de volgende keer met punten en hoofdletters typen, dat leest makkelijker. In ieder geval. Er staat nog wat van 'dat' programmatje op de PC. Probeer eens start > zoeken. Zoek op alle mappen en bestanden. Typ het programmatje in en doorzoek alle lokale vaste schijven. Vind die nog een map/file, delete deze dan. Als die een map vind open die dan en kijk of er een bestandje uninstall in zit. Zoja, run deze.Ik had het al verwijderd zo als je zei en nadat ik het vinkje weg had gehaalt start het ook niet meer op maar de naam blijft er nog steeds staan als ik bij taakbalk op rechter muis knop klik dan eigenschappen dan het tabblad taakbalk en dan aanpassen dan staat het programma wat ik heb verwijderd en niet meer heb aangevinkt er nog steeds bij active items niet het goede logo maar wel de naam.
Kun je de volgende keer met punten en hoofdletters typen, dat leest makkelijker. In ieder geval. Er staat nog wat van 'dat' programmatje op de PC. Probeer eens start > zoeken. Zoek op alle mappen en bestanden. Typ het programmatje in en doorzoek alle lokale vaste schijven. Vind die nog een map/file, delete deze dan. Als die een map vind open die dan en kijk of er een bestandje uninstall in zit. Zoja, run deze.
Miquell
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.