geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

assie007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
2
hallo,
ik had een abonnement bij speedlinq, dit is overgenomen door Telfort, ik had een draadloos modem en kreeg een ander modem (niet draadloos) door Telfort toegestuurd. Hierop heb ik gebeld a 1.30 per minuut en er werd gezegd dat ik mijn draadloze modem gewoon kon gebruiken. Geprobeerd maar mislukt. Weer een mail gestuurd maar kreeg een wazig antwoord. Nu heeft mijn oude laptop het begeven en heb sinds gisteren een nieuwe. Dus wilde ik toch weer proberen om het draadloos te krijgen, maar krijg ook via de etherkabel geen verbinding. Mijn laptop kreeg wel het signaal door van het draadloze netwerk en vroeg om een netwerksleutel. Deze ingevoerd maar bleek niet de juiste te zijn.

Mijn draadloze modem is van Thomson Speedtouch 706 WL
SSID Speedtouch8EB200.

Ik weet niet wat jullie nog meer moeten weten om me te helpen maar dat zie ik dan wel verschijnen, voor een ieder die me helpen kan alvast bedankt.
 
hallo,
ik had een abonnement bij speedlinq, dit is overgenomen door Telfort, ik had een draadloos modem en kreeg een ander modem (niet draadloos) door Telfort toegestuurd. Hierop heb ik gebeld a 1.30 per minuut en er werd gezegd dat ik mijn draadloze modem gewoon kon gebruiken. Geprobeerd maar mislukt. Weer een mail gestuurd maar kreeg een wazig antwoord. Nu heeft mijn oude laptop het begeven en heb sinds gisteren een nieuwe. Dus wilde ik toch weer proberen om het draadloos te krijgen, maar krijg ook via de etherkabel geen verbinding. Mijn laptop kreeg wel het signaal door van het draadloze netwerk en vroeg om een netwerksleutel. Deze ingevoerd maar bleek niet de juiste te zijn.

Mijn draadloze modem is van Thomson Speedtouch 706 WL
SSID Speedtouch8EB200.

Ik weet niet wat jullie nog meer moeten weten om me te helpen maar dat zie ik dan wel verschijnen, voor een ieder die me helpen kan alvast bedankt.

Alles goed aangesloten(hoe heb je alles aangesloten)
? Kan je wel op de router inloggen?
 
Alles goed aangesloten(hoe heb je alles aangesloten)
? Kan je wel op de router inloggen?

Sorry hoor maar wat bedoel je op de router inloggen? Alles was wel goed aangesloten maar ik zit de kabels iedere keer te verwisselen omdat ik op het vaste modem wel verbinding heb dus als ik de moed vind wissel ik de stekkers om etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan