Lawaai net of hij op adem moet komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gabriel1949

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Beste lezers,

Ik vindt het jammer dat ik anderen moet vragen naar dit probleem.
Ik heb zins kort een desktop Acer Aspire M5640 en verder een geweldige machiene men heeft er een extra harde schijf in gezet (de leverancier) dat er zit nu 2 x 500 in en 1 x 1T in. Nadat hij binnen was kwam aan het licht dat het moederbord defect was
na een dikke week (moest binnen 2 dagen 3jaar verz.) gemaakt ofwel een nwe moederbord.
Nu is het steeds zo dat als er iets ronddraaid en dat dan weer harder gaat en dan langzamer en een akelig rot:evil:geluid dat wordt in de loop van de dag steeds erger.

Je gaat er niet dood aan maar het houd je van je werk c.q. studie af.

Druk op de zijkanten dan is het minder ...... maar ja voor hoelang!

en het is net of hij moe is dat hij steeds diep adem moet halen.

Is zoiets bij een monteur bekent want ik vindt het rot voor de leverancier maar ik wordt er doof van en geiriteerd terwijl ik ook schriftelijk had gezegd dat het een stille moest zijn.
Dat ik hoop dat iemand iets weet van dit soort computers tenslote was de prijs er ook wel na om redelijk stil te zijn.En soms is hij dat een paar uren en dan begint het weer!!

Graag een antwoord indien mogelijk

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als ik jou was zou toch terug gaan naar de leverancier en het probleem voorleggen .

Je zou eventueel nog wel even de kast open kunnen maken en kijken/luisteren of je het probleem kan signaleren.

Modag

Hoi,

Als ik jou was zou toch terug gaan naar de leverancier en het probleem voorleggen .

Je zou eventueel nog wel even de kast open kunnen maken en kijken/luisteren of je het probleem kan signaleren.

Modag

dat lijkt inderdaad het gemakkelijkste om het probleem te achterhalen maar meestal staat er een sticker op de pc om te weten of de kast is opengemaakt of niet want als die gescheurd is, dan is je garantie ook weg :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan