PC start niet meer op??

• Onderwerp starter Onderwerp starter rosie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Alvast bedankt voor de vele reacties,het systeem draaide perfect voor de proc wissel.
Het ging alsvolgt;
Proc 2800+eruit gehaald uit goeddraaiend systeem.Van mij.
Proc aan mijn maat gegeven,ik zijn proc 2200+ testen.
Mijn comp starte niet op,dus proc 2200+ kapot.
Mijn proc deed het wel in zijn systeem.
Proc 2800+ terug geplaatst en toen had ik een probleem.
Andere voeding erop,hetzelfde euvel.
Proc eruit gehaald met genoeg pasta.:confused:
Eerste keer dat ik dit probleem heb.

En of ik nu in het bios zit,of gewoon geinstalleerde windows opstart ,of boot van cd,of opstart in veilige modus,allemaal hetzelfde liedje.De comp stopt na een minuut of 2.:shocked:

Ben ten einde raad:oKan het aan het batterijtje liggen die op het mb zit??Als dat het niet is misschien een ander mb aanschaffen.:o

Ben ten einde raad:oKan het aan het batterijtje liggen die op het mb zit??Als dat het niet is misschien een ander mb aanschaffen.:o

ga naar een pc winkel vraag het daar, wat ze ervan denken.

koop dan een nieuw moederbordje, en vraag of je hem mag terugbrengen als het nog steeds uitvalt.

:shocked:Had al een ander mb op het oog,en heb andere pasta geleend van mijn maat.Nou kom het............voor de laatste keer...schoonmaken proc en koeler.Nieuwe /andere pasta op de proc.Netjes het koelertje erop geklikt met beleid.
Wat denk je???:thumb::thumb::thumb:HIJ doeg het weer.:thumb:Jullie hadden toch gelijk over dat de proc te warm werd.:thumb:Ik wilde het jullie niet onthouden en ben zo eerlijk om toe tegeven.:)Bedankt voor het meedenken.Deze vraag is OPGELOST.

:shocked:Had al een ander mb op het oog,en heb andere pasta geleend van mijn maat.Nou kom het............voor de laatste keer...schoonmaken proc en koeler.Nieuwe /andere pasta op de proc.Netjes het koelertje erop geklikt met beleid.
Wat denk je???:thumb::thumb::thumb:HIJ doeg het weer.:thumb:Jullie hadden toch gelijk over dat de proc te warm werd.:thumb:Ik wilde het jullie niet onthouden en ben zo eerlijk om toe tegeven.:)Bedankt voor het meedenken.Deze vraag is OPGELOST.

heel mooi!!
En och, we klooien allemaal wel eens. (denk ik..)
Het kan ook zijn dat je koeler niet goed op de processor zat ofzo. stekkerje er niet goed in zat. Maar mooi dat het opgelost is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan