Laptop start alleen op zonder accu!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daanspan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Dag,

Het is niet zo simpel als het lijkt.
Opeens werkt mijn laptop niet meer. Ik heb een hp pavilion dv2000.

De laptop werkt prima met de voeding.
Maar werkt niet met voeding + accu.
En werkt ook niet met accu.

Wat dan weer wel werkt is eerst opstarten op voeding en dan accu erin, maar zodra ik de laptop afsluit en probeer op te starten werkt het weer niet.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Hp namelijk niet!

gr. Daan

Hallo,

Ik heb dit probleem ook gehad met een laptop, na lang zoeken ben ik erachter gekomen dat er sluiting zat op het punt waar de batterij contact maakt met de laptop, snap je wat ik bedoel?

Er was volgens de winkel niet veel meer aan te doen, maar het kan ook zijn dat de sluiting in je batterij zit, als dat zo is gewoon een andere batterij kopen

haal de batterij eruit en de stroom eraf en druk de start toest 10 seconde in(21 als je snel telt) en doe daarna hem nog is 10x indrukken langzaam achter elkaar dit zou moeten werken

haal de batterij eruit en de stroom eraf en druk de start toest 10 seconde in(21 als je snel telt) en doe daarna hem nog is 10x indrukken langzaam achter elkaar dit zou moeten werken

Voor die tien seconden de Powerbutton indrukken zou er nog een plausibele verklaring gegeven kunnen worden in de form van alle condensatoren ontladen (zelf geen electrotechnicus dus durf dat niet eens met zekerheid te zeggen) maar die 10 keer langzaam indrukken is niet heel erg nuttig.

dat is voor mij een zekerheidje dat het gewerkt heeft was een van de 5 computer tips die ik bij mijn laptop kreeg geen idee als het niet werkt dan zal ik daarmee ook maar stoppen

best dom dat ze er zoits inzetten als het niet werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan