Goeie PC Controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zuaro

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Ik zoek een controller voor mijn pc. Waar ik hem voornamelijk voor wil gebruiken is: Assassin Creed, GTA IV, Need for Speed Undercover en GRID.
Prijsklasse: max. €45.

Alvast bedankt!

MvG,
Zuaro

Let wel op dat GTA 4 nog wat problemen met controllers. Sterker nog: er is alleen ondersteuning voor de xbox-controller.
Er zijn wel workarounds op internet waarmee je van jouw eigen controller een viirtuele xbox-controller kan maken (maar das vrij lastig).

Was ik na 3 uur installeren eindelijk zover dat ik kon spelen, voordat ik erachter kwam dat mijn controller alleen via zo'n omweg aan de praat te helpen is.
Ik ben blij dat ik em gedownload bent: Het is een schande dat een bedrijf zo'n wanproduct op de markt zet:

1. verplicht een rockstar-big-brother-registratie
2. verplicht een microsoft live-account (en dan heb je er een en dan werkt het niet)
3. geen ondersteuning voor normale controllers
4. allerlei bugs.

(zo ff mijn frustratie kwijt)

Let wel op dat GTA 4 nog wat problemen met controllers. Sterker nog: er is alleen ondersteuning voor de xbox-controller.
Er zijn wel workarounds op internet waarmee je van jouw eigen controller een viirtuele xbox-controller kan maken (maar das vrij lastig).

Was ik na 3 uur installeren eindelijk zover dat ik kon spelen, voordat ik erachter kwam dat mijn controller alleen via zo'n omweg aan de praat te helpen is.
Ik ben blij dat ik em gedownload bent: Het is een schande dat een bedrijf zo'n wanproduct op de markt zet:

1. verplicht een rockstar-big-brother-registratie
2. verplicht een microsoft live-account (en dan heb je er een en dan werkt het niet)
3. geen ondersteuning voor normale controllers
4. allerlei bugs.

(zo ff mijn frustratie kwijt)

Achja als GTA IV het enige spel is dat niet wil meewerken kan me dat nou niet zo heel veel schelen... Maar is een Xbox controller aan te raden voor de PC?

strange,

had ik geen problemen mee, gewoon inpluggen, instellen en gamen :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan