NAV Removal tool op Vista ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Ik heb op mijn nieuwe HP pc de vooraf geïnstaleerde NAV verwijderd via
config->programmas .
Is die nu volledig verwijderd of moet/kan ik de Norton removal tool gebruiken die ik nog heb van m'n XP machiene.
In het Vista introductiescherm staat ook nog steeds de verwijzing naar NAV ?

HP Pavillion m9350.be
Win Vista Home Premium SP1 64bit

het introductiescherm kan je gewoon uitschakelen zodat het niet meer mee opstart hé, maar ik denk niet dat norton ooit uit het introductiescherm zal geraken omdat het een onderdeel is dat direct is meegeinstalleerd.

verder zal je daar geen problemen meer van ondervinden veronderstel ik...
Ikzelf had ook een trial van norton maar had deze dan wel verwijderd met revo unistaller.

Maar het zal wel geen kwaad kunnen dat je de norton removal tool eventjes draait ;)

het introductiescherm kan je gewoon uitschakelen
Waar kan je dat uitschakelen dan,heb me al rot gezocht,ook waar ik de opstartproggies kan naar mijn hand zetten vindt ik niet,er start vanalles mee op wat ik niet wil .

Intussen removal laten lopen,heeft wel wat verwijderd behalve dat introductiescherm beeldje,mja dat valt te pruimen

ik dacht dat je het introductiescherm gewoon linksonderaan in dat kadertje kon uitvinken hoor ;)
sorry als ik me vergis maar dan zijn we niet over hetzelfde bezig :D

Waar kan je dat uitschakelen dan,heb me al rot gezocht,ook waar ik de opstartproggies kan naar mijn hand zetten vindt ik niet,er start vanalles mee op wat ik niet wil .

Intussen removal laten lopen,heeft wel wat verwijderd behalve dat introductiescherm beeldje,mja dat valt te pruimen

De opstartproggies kan je hiermee in de hand houden:
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.asp

Het uitschakelen van het introductiescherm moet je kunnen doen cf het bericht van Jelpot. In de bijlage een plaatje zoals het er uit zou moeten zien.

Bijlagen

• 2008-12-15_2309.jpg
    2008-12-15_2309.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 20
@telwat: ik zie dat je eerste link niet werkt (of toch tijdelijk niet stond er bij mij)

Ik had gisteren ook precies wat te snel het bericht van happyhippie gelezen maar je kan allerhande opstartprogjes toch ook gewoon uitschakelen met msconfig...

-start
-msconfig typen
-tabblad opstarten en vink daar de programma's af waarvan je zeker bent dat je ze niet nodig hebt :thumb:

Ondanks alles blijft de NAV verwijzing toch staan in het introscherm,maar heb de intro en alle andere overbodige opstarters nu verwijderd,alles prima .
TNX all
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan