Sitecheck

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dikzak

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hallo helpmij'ers :D

Ik ben bezig met een site. Het is de bedoeling dat mensen uitslagen van de Eredivisie kunnen voorspellen. Daar ben ik nu nog mee bezig, maar ik wil eerst even 100% zeker weten dat het uiterlijk er mooi uitziet. Anders moet ik straks weer alle pagina's één voor één gaan aanpassen, daar heb ik niet zo heel veel zin in ;)
Ik vind het best wel mooi geworden, alleen de groene achtergrond vind ik een beetje saai. Weet iemand hier nog wat op? Weet iemand ook hoe je duidelijk kan maken dat het om voetbaluitslagen gaat en niet over hockeyuitslagen ofzo :p

www.ikvoorspel.tk

Dat is de link, ik hoor graag wat jullie ervan vinden :thumb:

PS. Het is nu nog een hele kleine site, maar het wordt vanzelf groter des te langer ik er mee bezig ben natuurlijk :cool:

Ziet er goed uit en ik vind het groen niet storend of saai hoor.
Misschien kan je wat ballen plaatsen zodat mijn gelijk ziet waar het om gaat.

Ook namens mij "Ga zo door ".......

Ziet er goed uit en ik vind het groen niet storend of saai hoor.
Misschien kan je wat ballen plaatsen zodat mijn gelijk ziet waar het om gaat.

Ook namens mij "Ga zo door ".......
Bedankt voor je reactie en tips :D
Ik heb wat ballen geplaatst, dit is ook te zien online nu. Verder nog suggesties? :rolleyes:

Mooie site, duidelijke layout en tot mijn verbazing werken de kleuren goed samen!

Let er wel op dat het niet te donker wordt, dat kan voor sommige mensen storend zijn waardoor ze eerder zullen vertrekken.

Verder geheel eens met Bertus.

Mooie site, duidelijke layout en tot mijn verbazing werken de kleuren goed samen!

Let er wel op dat het niet te donker wordt, dat kan voor sommige mensen storend zijn waardoor ze eerder zullen vertrekken.

Verder geheel eens met Bertus.

Bedankt ik zal er voor zorgen dat het niet te "duister" wordt. :thumb:

jawel raymond goed kijken ze zijn nogal wazig :o

Jah dat heb ik expres gedaan. Zo wordt het toch duidelijk dat het om voetbal gaat, maar ze zijn niet opvallend zodat alle aandacht daarheen gaat ;)

Laatst bewerkt:
Misschien een idee om tussen die uitlsagen af en toe het logo van een voetbalclub te laten zien. Dan weten de bezoekers dat het over voetbal gaat

Misschien een idee om tussen die uitlsagen af en toe het logo van een voetbalclub te laten zien. Dan weten de bezoekers dat het over voetbal gaat
Ook een goed idee :thumb: Ga er meteen mee aan de slag :D

Hou je er wel rekening mee dat die logo's beschermd zijn en dat je die niet zomaar mag gebruiken !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan