Pc samenstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ic3man

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
Kan iemand voor mij een nieuwe pc samenstellen? Het gaat alleen om de pc. ik hoef geen monitor, muis etc.

Ik wil graag een pc voor het gamen. Het snelste van het snelste. Geen max. budget. mag dus bijv. 4000 euro kosten. Graag wil ik ook dat die een beetje stil word als dat wel kan met deze snelle spullen. Het liefst watergekoeld maar dat hoeft niet perse.

Windows Vista erop.
Blue ray dvd.

Ik wil er ook graag een 22 inch tft scherm op aan kunnen sluiten en tegelijkertijd een 32 inch lcd tv. Beeldschermen hoeven er ook niet bij, die kan ik er allemaal zelf wel aan toevoegen. :p

Groet Ic3man

ik snap er ff helemaal niks van.

zo vraag je in je andere topics om een nieuwe gamekaart en voeding(die niet al te duur mag zijn)
en nu binnen enkele uren vraag je om een nieuwe pc met een budget van wat heb ik jou daar???

als je nu de vragen beantwoordt uit het draadje:
http://helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382226

Dan komt vast raoul wel langs en die verzint wel iets moois.

Ik zou een maximum vaststellen: bijv max 2000. Daarboven is 100% geldverspilling (daaronder ook wel, maar goed...)
Verder zoveel mogelijk info geven. Hoe meer informatie hoe makkelijker het is om je te helpen en des te minder onzinnige antwoorden je krijgt.

ik snap er ff helemaal niks van.

zo vraag je in je andere topics om een nieuwe gamekaart en voeding(die niet al te duur mag zijn)
en nu binnen enkele uren vraag je om een nieuwe pc met een budget van wat heb ik jou daar???

In de topic over die voeding heb ik uitgelegd waarom dit zo is. Die voeding, videokaart etc. is voor onze gezamelijk pc bij ons in huis. Deze pc word van mij alleen.

Budget - Geen max budget.
Doel - Vooral gamen/ films kijken
Hoe belangrijk is stilte? - Heel belangrijk
Assemblage - Ik ga dit zelf doen.

Opties: ?
Besturingssysteem - Vista
Andere software? - Nee
Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook: Blue ray speler.
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Nee

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? - Ik wil er ook graag een 22 inch tft scherm op aan kunnen sluiten en tegelijkertijd een 32 inch lcd tv.

Het liefst wil ik graag een glans zwarte behuizing

Laatst bewerkt:
In de topic over die voeding heb ik uitgelegd waarom dit zo is. Die voeding, videokaart etc. is voor onze gezamelijk pc bij ons in huis. Deze pc word van mij alleen. /QUOTE]

ja ik heb het gelezen.

is me nu duidelijk

succes:thumb:

ik zou dan die pc lekker in elkaar laten zetten: heb je tenminste garantie.

Maar goed een mooie pc zal iets hebben als:
een i7-processor, 6 gig ddr3-geheugen, mooie stille koeler, mooie kast, 2 harde schijven in raid-0 (2x samsung f1: ik geloof niet zo in de raptor -> past ook niet in een stil systeem)

Dan moet je nog kijken hoe extreem je wilt gaan qua videokaart. 1x een HD4870x2, of GTX280 lijkt mij wel genoeg. Maar anders kan je er 2 inzetten. (of 3...)
Je kan ook wachten op de opvolger van de gTX280 in ik meen januari.

Een 1000W-voeding is ook wel handig. (zelfs nog meer als je kiest voor 3x een HD4870X2...)

Losse geluidskaart van de beste soort.

Id 7506 Azerty Montage volledig systeem 2 jaar g € 84,99

Id 14127 Microsoft Windows Vista Ultimate w/SP1 - € 171,35

Id 97171 MSI N280GTX OC HydroGen - Grafische adap (2x dus) € 1182,98

Id 92830 Creative Sound Blaster X-Fi Titanium - G € 95,41

Id 11889 Antec Nine Hundred - Towermodel - ATX - € 100,97

Id 105007 ASUS My Cinema PE6300 Hybrid - Invoerada € 89,33

Id 69096 LG GGW H20L Super Multi Blue - Schijfsta € 161,40

Id 35626 Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103 (2x) € 177,32

Id 88995 OCZ Platinum - Geheugen - 2 GB - DIMM 24 (3x) € 424,02

Id 102046 Gigabyte GA-EX58-UD5 - Moederbord - ATX € 261,03

Id 97107 Processor - 1 x Intel Core i7 920 / 2.66 € 258,23

Id 71059 Corsair HX1000W - Voeding ( intern ) - A € 215,07

Totaal € 3222,10...........
:thumb:

edit:
Ik had nog een andere processorkoeler willen kiezen, maar ik weet niet welke op die processor past....

Laatst bewerkt:
@TS

Als je echt zoveel geld uitwilt geven.

Wachten op de GTX 295 en deze lekker in SLi zetten met een 965/940.
965/940 overclocken naar +- 4ghz. En je zit helemaal goed.
Behuizing: Cooler Master Cosmos S
Zou ook gelijk waterkoeling erin gooien.

Als het echt zo is, maak dan begin januari hier even een topic aan:
http://www.helpmij.nl

Daar ben ik actiever, en andere mensen ook (zo ook Sp33dFr34k, hij heeft veel verstand van

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan