windows start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

astine

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
hoi

ik heb een vraag, als ik mijn computer aanzet start hij niet op en komt het volgende in beeld:
--------------------------------------------------------------------------------
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
system32\drivers\pci.sys

U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden. Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.
------------------------------------------------------------------------------------

nu staan er op internet enkele codes die je kunt invoeren om het probleem te verhelpen, maar die werken bij mij allemaal niet.

heeft iemand een idee?

bvd

hoi

ik heb een vraag, als ik mijn computer aanzet start hij niet op en komt het volgende in beeld:
--------------------------------------------------------------------------------
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
system32\drivers\pci.sys

U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden. Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.
------------------------------------------------------------------------------------

nu staan er op internet enkele codes die je kunt invoeren om het probleem te verhelpen, maar die werken bij mij allemaal niet.

heeft iemand een idee?

bvd
Heb je een windows cd?

ik ben al een heel eind. maar ca. 6 regels van onder staat dan: 'U drukt gewoon op . '

waar moet ik op drukken?

ik ben er trouwens al achter dat ik op enter moest drukken.

maar dan het volgende:

Setup kan het bestand spdo3dg.sys niet verwijderen
Deze fout zal niet verhinderen dat Setup wordt voltooid

* druk op ESC als u het verwijderen van dit bestand wilt overslaan (aanbevolen)

* druk op ENTER als u opnieuw wilt proberen dit bestand te verwijderen

* druk op F3 als u Setup wilt afsluiten

die 1e kiezen dan maar? overslaan?

ik ben er trouwens al achter dat ik op enter moest drukken.

maar dan het volgende:

Setup kan het bestand spdo3dg.sys niet verwijderen
Deze fout zal niet verhinderen dat Setup wordt voltooid

* druk op ESC als u het verwijderen van dit bestand wilt overslaan (aanbevolen)

* druk op ENTER als u opnieuw wilt proberen dit bestand te verwijderen

* druk op F3 als u Setup wilt afsluiten

die 1e kiezen dan maar? overslaan?

Ja doe maar

t'is aanbevolen

hij geeft dat bij elk bestandje aan trouwens, dat ze niet verwijderd kunnen worden. ik sla ze dan allemaal maar over steeds?

mn broertje heeft hem er gister al in gedaan dus ik zou het zo niet weten:P

ik meende dat hij gister gewoon met de originele cd aan kwam zetten.

ik kan hem er nu moeilijk uithalen om even te kijken denk ik. als dit afgelopen is kijk ik zo wel even wat voor cd het is

Dan moet je effe kijken op de cd

dan zie je dat die glimt is dat zo

of is het een gebrande cd

dat hele proces van die link die jij stuurde opnieuw doen? en deze afsluiten gewoon dus?

overigens, vergeten te vragen: raak ik dan al mn bestanden (muziek, filmpjes) kwijt als ik het op deze manier doe?

sommigen verwijderd hij nu wel heel snel en bij sommigen kan hij ze nog steeds niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan