Drinken over laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chun

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hoi,

Ik heb 4 uur geleden per ongeluk Dubbel Fris over m'n laptop gemorst (best veel). Ik had snel droog gemaakt. Ik heb ook de geheugenbankjes en harde schijf gecheckt of die nat waren. Maar gelukkig niet. Hij wou eerst niet aan... na één uurtje uit staan zonder accu erin, doet de laptop het nu weer. Maar... ik ben toch best bang dat hij alsnog defect kan gaan. Kan de laptop straks ofzo nog kapot gaan? Ik kan er nu gewoon wel op...

Ik heb trouwens een Sony VAIO VGN-FZ31e

Groetjes,
Chun

Zou deze nog uit laten staan en laten opdrogen. Je hebt kans dat er toetsen gaan plakken.

;o het is al opgedroogd. Ze plakken niet. Maar ik hoop dat m'n laptop toch uiteindelijk niet kapot gaat.

Help er is toch wat mis. Mijn linker -en rechtertoets onder mijn touchpad werkt niet meer... wat kan ik er aan doen ?

Help er is toch wat mis. Mijn linker -en rechtertoets onder mijn touchpad werkt niet meer... wat kan ik er aan doen ?

waarschijnlijk heeft er dan toch nog wat vocht onder die toetsen gezeten, denk niet dat die nog te maken zijn :confused: , misschien als je nog eens goed laat drogen

waarschijnlijk heeft er dan toch nog wat vocht onder die toetsen gezeten, denk niet dat die nog te maken zijn :confused: , misschien als je nog eens goed laat drogen

Misschien ff de föhn lichtjes erover laten gaan (niet heet) en zorgen dat er echt geen vocht meer onder zit!

Hij heeft al een nachtje uit staan... maar de rechter- en linker knoppen doen het echt niet meer. Ik heb software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en dat hielp ook niet. Is er geen andere optie?

Hij heeft al een nachtje uit staan... maar de rechter- en linker knoppen doen het echt niet meer. Ik heb software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en dat hielp ook niet. Is er geen andere optie?

Ik zou het verder niet weten, ik vrees het ergste :confused:

Ik ben ook bang dat het niet op te lossen is en zelfs alleen maar erger wordt.
Heb precies zoiets gehad en de laptop na een tijdje volledig overleden.

Met name de suiker uit de frisdrank gaat zorgen voor corrossie van de diverse onderdelen, begint langzaam en gaat steeds verder....

Met name de suiker uit de frisdrank gaat zorgen voor corrossie van de diverse onderdelen, begint langzaam en gaat steeds verder....

:eek: Je maakt me bang... maar goed. Valt dit onder de garantie? Volgens Sony had ik 1 of 2 jaar pik-and-up garantie ofzo? Ik heb deze laptop in April dit jaar gekocht... Ik denk niet meer dat die binnen de garantie termijn is. Want ik heb mijn onderkant wel eens open gemaakt. En ik heb gelezen, als je dat doet... gaat de garantie verloren?

Laatst bewerkt:
Het is helaas vaak niet anders...
En het valt uiteraard niet onder de garantie. Mocht je de laptop ter reparatie aanbieden, dan ziet men direct waardoor de problemen veroorzaakt zijn...

En het is niet dat ik je bang wil maken maar de ervaring leert dat vloeistof morsen over een laptop, zeker met een redelijk suiker-gehalte, op termijn het einde van de laptop betekent

En het is niet dat ik je bang wil maken maar de ervaring leert dat vloeistof morsen over een laptop, zeker met een redelijk suiker-gehalte, op termijn het einde van de laptop betekent
Hopelijk niet... even kijken wat ik ga doen.

Allemaal bedankt voor jullie hulp & info

;o het is al opgedroogd. Ze plakken niet. Maar ik hoop dat m'n laptop toch uiteindelijk niet kapot gaat.

op de kachel leggen in de hoop dat het helpt de volgende keer want mijn vader had het ook met zijn mobiel en gelukkig doet hij het nog

je kan ook proberen een nieuw toetsenbord er op te zetten

suk6 wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan