• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

is het userform de oorzaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

trucker10

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Ik las daarjuist in een topic dat er iemand zijn haren aan het uitplukken was , deze van mij zijn al weg .

Ik heb volgende probleem met mijn userform , ik filter op maand en naam en laat dit in een ander werkblad tevoorschijn komen ' uren " van daaruit werk ik verder berekenen van de werkelijke tijd en later nog uitbreiden . Nu kom ik met die #WAARDE! te staan , in de cellen waar geen data kan gevonden worden .

Vraag wat moet ik wijzigen om die #WAARDE! niet meer te zien > ik had al in de voorwaardelijke opmaak de tekst wit gezet , maar luk niet .

Vraag 2 waarom telt hij =AANTAL(A6:A28) niet op , waarschijnlijk te maken omdat dit geen waarde van een txtcel userform is , maar als ik mijn userform op txt zet lig ik in de knoop met de Amerikaanse data .

Iemand een suggestie of oplossing ?

Daniël

Bijlagen

deze van mij zijn al weg .

Hoi Danièl,
Hebben we dezelfde kapper, of komt het van ons beroep. :D:p

Ik heb de formule voor je aangepast waar je #WAARDE! kreeg.
De rest van de vragen heb ik nog niet naar gekeken.

Heb dit er van gemaakt.

Code:
=ALS(ISFOUT(ALS(O6<=1;N6-M6;N6-M6-(O6-1)));"";ALS(O6<=1;N6-M6;N6-M6-(O6-1)))

zie bijlage.

Bijlagen

Daniël, als antwoordt op je eerste vraag.

@HSV ik had niet meer nagekeken of iemand anders reeds geantwoord had sorry (ik verwacht het ook niet direkt tijdens 'mijn daguren')

Mvg

Rudi

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Voor A29
Code:
=AANTAL.ALS(A6:A28;"**/**/****")
Voor B29
Code:
=AANTAL.ALS(B6:B28;"??")
Voor C29
Code:
=AANTAL.ALS(C6:C28;INDIRECT("K3"))

Mvg

Rudi

Aan Harry en Rudi een dikke :thumb:
Ik wilde steeds een =ALS(A3="dd/mm/yyyy" enz. een WAAR ONWAAR om dan een 0te krijgen of de formule te laten verder werken . Ik moet nog veeeeel leren .
@ Harry ik ben van die kapper vanaf en de plicht roept ik moet nu de baan op een chauffeur heeft zich ziek gemeld d.w.z dat ik vanaf nu tot 31 dec nog 4 riiten kan rijden , 31 dec zal er eentje worden van + 600 km Arlon-Bastogne-Luik-Eupen ( 9 stopplaatsen ) .

Aan iedereen de beste wensen en zit ik met een probleempje , ik weet de weg naar het forum .

Groetjes en bedankt ,

Daniël

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan