Welke laptop? Samsung, ASUS.. Budget €600,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

scusa

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
Laatst bewerkt:
Welke laptop is beter, wil btje kunnen gamen, kan iemand tips geven over eventuele plus- en minpunten, budget = 600
15,4 inch max

de samsung
https://laptopleader.nl/artikel/249...uot_laptop_met_krasbestendige_hoogglans_biedt

de asus
http://notebooks-laptops.centralpoi...l_dual-core_t32003gb160gbati_mobility_radeon/

(en weet iemand of deze nog in de webshops terugkomt http://www.laptopshop.nl/product/59718/msi-gx610p-051nl.html)

wat voor spellen speel je?
de asus heeft een zwakkere videokaart dan de samsung, als je zware spellen speelt is dit dus nadelig.

Bedankt voor je snelle reactie. Ik speel o.a. fallout 3 en red alert 3, deze draaien niet goed op me ouwe pctje. Wil toch geen pc weer kopen, maar laptop omdat ik buitenshuis ook nodig heb. Company of heroes zou ik willen spelen, GTA IV misschien.. Ik weet dat dit niet de juiste laptops daarvoor zijn maarja meer heb ik ff niet..

als ik uit 1 vandeze laptops zou moeten kiezen, zou ik voor de samsung gaan. betere videokaart,grotere harde schijf en de processor maakt eigenlijk nix uit.

En maakt het nog wat uit dat de samsung geen Schermtype WXGA heeft en de asus wel..

wxga heeft met de resolutie te maken, deze resolutie is voor lcd tv's en widescreen monitors, dus voor de laptop zelf heeft het geen gevolgen.

ik zou alsnog voor de samsung gaan, omdat die een betere videokaart heeft dan de asusen.

Hm ik snap het, maar vind de vormgeving van de ASUS X56TR-AP039C mooier :)

Ja het enige verschil in videokaart is dat het bij de samsung 512 is en bij beide asus laptops 256. Wil dit zeggen dat de videokaart van de samsung dubbel zo goed is, maakt het veel verschil?

Is de ATi Mobility Radeon HD 3470 trouwens de beste kaart die je in een laptop kunt verwachten van ongeveer € 600? Heb namelijk beetje rond gezocht en ik ben zelf geen betere kaart tegengekomen..

Oh en even over de processor vd samsung:

AMD Turion 64 X2
RM-72
2100 MHz

is dit nou 4200 MHz? is het goede processor enzo?

neem bijv. gta 4, minimale eisen zijn 256 mb videokaart, maar als speel je het met 512mb kan je beter effecten enzo instellen. dus al wil je voor de beste prestaties, dan moet je voor de samsung gaan, al wil je voor het oog, dan moet je voor de asus gaan.............., de keuze licht geheel bij jou, ik geef alleen maar tips..........................

Oh en even over de processor vd samsung:

AMD Turion 64 X2
RM-72
2100 MHz

is dit nou 4200 MHz? is het goede processor enzo?

Zie het maar zo:

I.p.v. 1 auto die 100km/uur kan rijden, heb je 2 auto's die 100km/uur rijden

Dat betekent dus nog niet dat ze 200km/uur rijden, maar wel met 100km/uur samen meer kunnen doen.

maar 2100 mhz is in deze prijsklasse goed, maar als wil je een beter processor moet je naar een andere prijsklasse gaan.

Laatst bewerkt:
wat als je deze vergelijkt met die van boven.

http://www.alternate.nl/html/produc...-1073871/?tn=HARDWARE&l1=Notebooks&l2=Toshiba
de toshiba van 569 euro.
is dat dang een bagger ding?
ik ben zelf namelijk ook aan het kijken voor een laptop en wil er ook enkele games op spelen ben dus ook best nieuwsgierig.
laat iemand alsjeblieft even wat weten

groetjes

de videokaart van de toshiba is er eigenlijk niet, hij gebruikt ram geheugen voor zijn video geheugen(als ik het goed begrijp).

hallo,

iemand nog meer ideeën dan voor zo'n prijs en waar je toch een videokaart in hebt?
graag hulp,wil deze week een laptop aan schaffen

met vriendelijke groeten lieke

arnens hardstikke bedankt voor jouw zeer bruikbare tips! Die toshiba is ws nog beter dan de samsung als ik zo die specificaties zie, uitbreidbaar tot 8gb en tv out enzo, ff denken nog! Denk wel dat t de samsung word, ziet er ook wel leuk uit en is iig kleiner en betere kaart dan de asus, nu nog afwegen tegen de toshiba..

hier zijn we nou voor,graag gedaan. en nog suc6 met kiezen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan