Laptop op tv.. HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepernotenhotel

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2007
Laptop
Toshiba Satellite P200D-124

Televisie is een plasma van Philips...

Nu wil ik het beeld dati k op mijn laptop heb ook op de televisie hebben, maar ik ben hier echt een noob in en heb geeeen idee wat ik moet doen. Kabels zijn aangesloten. Dat wel, ook in de winkel gevraagd of het kon enz. en volgens de verkoper was zowel de TV als de Laptop er geschikt voor..

Welke instellingen moet ik veranderen?
Heb ik software nodig?
WAT MOET IK DOEN?

Alvast bedankt.

Je hebt er geen apparte software voor nodig maar het zou moeten zitten in de geavanceerde eigenschappen van je videokaart.

Rechtermuis op een leeg plekje op je desktop > Eigenschappen > Instellingen > Geavanceerd > tabblad van je video kaart.
En daar zoeken of je iets vind met Kloon beeldscherm, als je dat geactiveerd hebt moet je vast ook nog instellen dat volledige scherm-video op het 2e beeldscherm aanstaan zodat je film beeldvullend wordt weergegeven op de tv.

Je hebt er geen apparte software voor nodig maar het zou moeten zitten in de geavanceerde eigenschappen van je videokaart.

Rechtermuis op een leeg plekje op je desktop > Eigenschappen > Instellingen > Geavanceerd > tabblad van je video kaart.
En daar zoeken of je iets vind met Kloon beeldscherm, als je dat geactiveerd hebt moet je vast ook nog instellen dat volledige scherm-video op het 2e beeldscherm aanstaan zodat je film beeldvullend wordt weergegeven op de tv.

En wat bij Vista?:o

fn in toe

naast strl ( FN ) indruken en (F5) intoetsen
insteling veranderen

groeten jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan