inlineframe niet ondersteunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
952
Ik wil op een site iets toevoegen in een inlineframe, maar ik krijg onderstaande melding.

De browser ondersteunt geen in line frames of is momenteel zodanig geconfigureerd dat in line frames niet kunnen worden weergegeven.

Hoe kan ik e.e.a. instellen zodat het wel gaat lukken om iets toe te voegen aan die site?
 
Welke versie gebruik je? Als ik hier bij FP inlineframes invoeg kan hij ze ook weergeven.

Bedoel je dat het in de broncode komt te staan?
HTML:
<p><iframe name="I1" src="nieuwe_pagina_2.htm">
De browser ondersteunt geen in line frames of is momenteel zodanig geconfigureerd dat in line frames niet kunnen worden weergegeven.
</iframe></p>
 
Welke versie gebruik je? Als ik hier bij FP inlineframes invoeg kan hij ze ook weergeven.

Bedoel je dat het in de broncode komt te staan?
HTML:
<p><iframe name="I1" src="nieuwe_pagina_2.htm">
De browser ondersteunt geen in line frames of is momenteel zodanig geconfigureerd dat in line frames niet kunnen worden weergegeven.
</iframe></p>

Ik heb off 2003, en ja het staat in de broncode, maar ook op de pagina welke ik probeer te bewerken.
i.p.v. de tekst op die pagina krijg ik de genoemde melding
 
Okè, dat gaat lukken alleen moet ik nu direkt weg, ik meld me een volgende keer.
Goede feestdagen


Ziehier de schermafdruk, maar ik zie dat ik niet frontpage 2003 gebruik, maar FP 2000 zou dat het probleem kunnen zijn?
 

Bijlagen

  • Schermafdruk.png
    Schermafdruk.png
    608,6 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Ik zou het haast denken.. Dat de preview functie van Frontpage 2000 dat nog niet kan.
Klik eens op voorbeeld in webpagina?

attachment.php
 

Bijlagen

  • voorbeeld.jpg
    voorbeeld.jpg
    7,7 KB · Weergaven: 65
Ik zou het haast denken.. Dat de preview functie van Frontpage 2000 dat nog niet kan.
Klik eens op voorbeeld in webpagina?

attachment.php

Inderdaad is de 2000 versie te oud, ik zal op zoek moeten naar een jongere versie
 
Nee maar als je die knop gebruikt kun je toch zien wat het uiteindelijk wordt? Je kunt Frontpage gewoon blijven gebruiken om te bewerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan