• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

week invullen,en div cellen datum krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dredgemaster

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
hallo allemaal,allereerst een gelukkig nieuwjaar iedereen.

ik ben niet echt bekend met excel maar je moet toch ergens beginnen, dus vandaar deze vraag, zou iemand me daar mee kunnen helpen,

is het mogenlijk dat als ik in cel k1 de week invul dat ik dan in de cellen c9,10 t/m c21,22 de datum van die week ingevult krijg. ik voeg de file bij.

alvast bedankt

Bekijk bijlage km vergoeding.xls

Laatst bewerkt:
Welkom op dit forum en een voorspoedig 2009.
Het antwoord op je vraag kun je vinden op
http://www.rondebruin.nl/isodate.htm
Mijn ervaring is dat het zelf oplossen van een probleem meer voldoening geeft dat het antwoord kant en klaar op een presenteerblaadje aangeleverd krijgen. Mocht je er niet uit komen dan merken we dat wel.
Succes, Ton

Bedankt voor de reactie:thumb:, het inderdaad zo dat als je het zelf eerst probeert de voldoening groter is dan dat het kant en klaar in gevuld is, en dan snap ik het ook meteen wat beter.
Als het niet lukt horen jullie wel weer van me, ik ga ff puzzelen.

M.v.g Jeroen.

dredgemaster , in bijlage een vb voor de datum te laten invullen .
Vul in cel E6 een datum in en kijk.

Groeten ,

Daniël

Bijlagen

Bedankt trucker, maar ik moet het invullen zoals op mijn eigen file die ik bij gevoegd heb,

dat moet ik zo gebruiken op mijn werk, ik kan het natuurlijk ook met de hand

invullen,maar ik vindt het leuk om het in excel voor elkaar te krijgen.

Kan iemand mij misschien een voorbeeld geven die ik op mijn eigen werkblad kan

gebruiken, ik heb het geprobeerd met de link die ik van anton44 heb gekregen maar daar

kom ik niet

uit :( , op die pagina staan de formules in het engels en ik kan niet elk wordt goed vertalen

naar het nederlands.

Jeroen.

Laatst bewerkt:
Wil je alleen het weeknummer invullen bv. 1, 2 ,3, enz.
en dat het begint met een datum?

Bedankt trucker, maar ik moet het invullen zoals op mijn eigen file die ik bij gevoegd heb,

gebruiken,

Jeroen.

Jeroen , bij deze jouw eigen werkblad ,

Laat maar iets weten wat er nog moet gewijzigd worden .

Mvg ,

Daniël

Oeps Harry ik was met het bestandje bezig U post niet gezien .

Bijlagen

Laatst bewerkt:
hallo allemaal,allereerst een gelukkig nieuwjaar iedereen.

ik ben niet echt bekend met excel maar je moet toch ergens beginnen, dus vandaar deze vraag, zou iemand me daar mee kunnen helpen,

is het mogenlijk dat als ik in cel k1 de week invul dat ik dan in de cellen c9,10 t/m c21,22 de datum van die week ingevult krijg. ik voeg de file bij.

alvast bedankt

Bekijk bijlage 57802

Als ik het toch goed heb begrepen.
Alleen valt jouw "Zondag" al in week 2 in dit voorbeeld.

Bijlagen

Jeroen , bij deze jouw eigen werkblad ,

Laat maar iets weten wat er nog moet gewijzigd worden .

Mvg ,

Daniël

Oeps Harry ik was met het bestandje bezig U post niet gezien .

Maakt niet uit hoor Daniël, ik wist niet dat je nog online was.

Harry , bij deze heeft hij de twee , dat van jou is wat hij gevraagd heeft ;).

Groeten ,

Daniël

Helemaal toppie daniel :thumb:, maar daniel of harry is het ook mogenlijk dat als je het week nr invult dat je dan de datums krijgt, ik hoop dat ik niet vervelend ben maar dat zou helemaal mooi zijn als dat ook kan.

Jeroen

Helemaal toppie daniel :thumb:, maar daniel of harry is het ook mogenlijk dat als je het week nr invult dat je dan de datums krijgt, ik hoop dat ik niet vervelend ben maar dat zou helemaal mooi zijn als dat ook kan.

Jeroen

Volgens mij doet mijn formule dat in het bestandje dat ik heb meegezonden.
Of bedoel je de dagen.
Maandag, Dinsdag, Woensdag, enz.
Of mis ik iets?

Jeroen

Jeroen , kijk eens naar het bestandje van Harry ;)

Dit is precies wat ik bedoel, vriendelijk bedankt voor de moeite harry, en daniel natuurlijk ook , helemaal toppie mannen.

Jeroen.

Graag gedaan Jeroen, en welterusten mannen.

O’ ja nog de beste wensen natuurlijk allebei.
En voor trucker10 speciaal, "hou hem tussen de lijntjes in 2009".

En bij deze hoe de dagen > maan-dins enz ook auto aangevuld worden .Kan je ook toepassen op dat van Harry bij de cel eigenschappen type je dddd

Groetjes ,

Daniël

Bijlagen

Graag gedaan Jeroen, en welterusten mannen.

O’ ja nog de beste wensen natuurlijk allebei.
En voor trucker10 speciaal, "hou hem tussen de lijntjes in 2009".

Harry bij deze ook de beste wensen en ff off-topic woensdag heb ik mijn rit gestakt in Verviers , eerst het slechte nieuws dat de E411 dicht was en ik moest naar Arlon - Bastogen daarna Luik en Eupen , Kheb nog net om 6u30 de keuze kunnen maken op de afrit in Tienen om naar St-Truiden te rijden , maar in Verviers ben ik werkelijk de afrit afgegleden tot midden op de carrefour , niks geraakt enkel een 180/min tikkend hart , ben op 2/1 dan naar Arlon en Bastogne gereden .

Beste in 2009

Laatst bewerkt:

gebruiken, ik heb het geprobeerd met de link die ik van anton44 heb gekregen maar daar

kom ik niet

uit :( , op die pagina staan de formules in het engels en ik kan niet elk wordt goed vertalen

naar het nederlands.

Jeroen.

Als je het bijbehorend bestand had gedownload en geopend had je kunnen zien dat de formules (niet de tekst) vertaald worden. Jammer dat je de gemakkelijke weg genomen hebt. Een gemiste kans.
Succes, Ton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan