Wii Controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barminator89BE

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Hey,
Ik ben vandaag een wii gaan kopen met nog een extra controller mij vraag is als allebij die controllers aanstaan van juist tegen iemand te spelen maar ik ga gewoon verder spelen met 1 controller hoe zet ik die andere uit zonder de wii zelf te moetten herstarten als ik op de power knop druk van de 2de console dan sluit de wii gewoon af

Hallo,

Volgens mij doet 'ie dat automatisch als je weer in je eentje gaat spelen...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hallo,

Volgens mij doet 'ie dat automatisch als je weer in je eentje gaat spelen...

theblindman.

Ah ok en als ik even weg ga en mijn wii laat aanstaan om later verder te spelen sluit die controller dan van zichzelf uit?

Hallo,

Ik DENK dat 'ie na een tijdje in een soort stand by modus gaat...

theblindman.

Hallo,

Ik DENK dat 'ie na een tijdje in een soort stand by modus gaat...

theblindman.

bij mij doet hij dat toch niet maar swat ik kan hem ook gewoon afzetten door de home knop in te drukken den wii remote settings en dan op reconnect.

Toch Bedankt

kan handmatig

ik weet niet zeker of hij automatisch uitgaat, maar ik weet wel een andere manier

als je op het home-knop (huisje) drukt krijg je het menu, druk op de onderste balk
en dan druk je op opnieuw instellen, dan gooit hij alle verbindingen eruit
dit kan wel onhandig zijn want hij gooit ALLE controller verbindingen eruit :(

en als dit allemaal niet lukt, kun je ook gewoon nog de batterijen eruit halen :thumb:

ferry

als je de wii aanhebt staan en je speelt niet meer met een controller schakelt hij zichzelf uit.
als je zelf nog de wii doos met handleiding hebt staat daar als het goed is ook nog iets over het gebruik van de wii controller

anders

je moet dan gewoon op dat home knopje drukken en dan wii afstandbedieningen(ofzo) en dan moet je gwooon op opnieuw instellen en dan met de controler die je wilt, op 1 en 2 tegelijk druken (staat er dan ook)

Ik heb ook een Wii.
Na een paar minuten gaat de tweede controller vanzelf uit.

pien dat klopt als een bus

klopt heb zelf ook wii binnen 3 minuten zonder beweging gooit de wii de controller van zijn netwerk tot je weer een knopje indrukt..
P.S. wie geen internet op zijn wii heeft sucks man dat is zo leuk
P.S. 2. wie heeft animal crossing lets go to the city op zijn wii??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan