Actieve subwoofer aansluiten op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

SRLGeforce

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2008
Hallo allemaal,

Allereerst de beste wensen voor iedereen.

Ik ben van plan om een actieve subwoofer aan te sluiten op de pc, ik heb namelijk nu de Logitech x-620 6.1 set en opzich bevalt deze set prima, alleen de bass is veel te weinig.

nu had ik deze subwoofer ingedachte:
http://www.pixmania.nl/nl/nl/322326/art/yamaha/active-subwoofer-yst-sw01.html

Ik denk dat het mogelijk is om de sub/center uitgang van de geluidskaart te splitsen en hierop de actieve subwoofer te hangen, aangezien een actieve subwoofer geen vermogen nodig heeft.

Weet iemand of dit kan?

Bij voorbaat dank

geluidskaart

je hebt geluidskaarten met speciale subwoofer uitgang... :cool:zoals die van mij:cool:,
dus het is misschien een goed idee om ff naar de mycom of de computerland
te stappen en een geluidskaart voor zo'n 15.- eurios te kopen en dan heb je een
geluidskaart met subwoofer-uitgang.:thumb:

je hebt geluidskaarten met speciale subwoofer uitgang... :cool:zoals die van mij:cool:,
dus het is misschien een goed idee om ff naar de mycom of de computerland
te stappen en een geluidskaart voor zo'n 15.- eurios te kopen en dan heb je een
geluidskaart met subwoofer-uitgang.:thumb:

Ik heb zelf een Creative X-Fi Xtreme Audio die ik gebruik voor de boxen en een onboard realtek hd audio voor de headset, de subwooferaansluiting hebben ze allebei dus.

Maarja het is de vraag of dit gaat werken als ik die actieve subwoofer eraan hang :P wil natuurlijk geen gebakken geluidskaart hebben

KIJK in de gebruiksaanwijzing:thumb:

Ja maar daar vertellen ze niet of dit mogelijk is aangezien een normale actieve subwoofer aan een home cinema versterker komt te hangen.

Naja topic kan op slot,

Heb me een Logitech Z2300 2.1 set besteld die ik samen met de X620 6.1 set aansluit :D

Groeten Patrick

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan