een geluids-"bracket", bestaat dit??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjevee

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2008
Hallo,

ik heb een moederbord zonder onboard-geluidskaart
en ik heb geen vrije PCI sloten meer (alles is in gebruik en wordt dagelijks gebruikt)

nu zat ik te denken of er iets bestond van een audio-bracket, net zoiets als een USB bracket, dus niet via PCI maar gewoon met kabels op het moederbord geplugt.

ik weet dat er verschillende brackets bestaan, zoals Gamepoort-brackets, eSATA-brackets, USB-brackets enz...

(wat ik precies bedoel staat in de bijlage/link)

Verschillende Brackets Link

ik heb een tekeningetje gemaakt met wat ik precies bedoel, deze staat er ook als bijlage/link.

eigen tekening link

ik hoop dat iemand mij kan helpen.
en als het daadwerkelijk bestaat, hoe heet dit dan?
dan wil ik er namelijk een bestellen...

groetjes bartjevee:thumb:

Bijlagen

• brackets.JPG
    brackets.JPG
    43,6 KB · Weergaven: 30
  • DSC00863.jpg
    DSC00863.jpg
    141,8 KB · Weergaven: 36
waarom koop je geen usb geluidskaart.
de goedkoopste rond de 8 euro.

Ook al zou er zo'n bracket bestaan, moet je altijd nog een geluidskaart hebben ofwel onboard waar je de bracket op aansluit ofwel op een pci kaart waar je de bracket op aansluit.

Ook al zou er zo'n bracket bestaan, moet je altijd nog een geluidskaart hebben ofwel onboard waar je de bracket op aansluit ofwel op een pci kaart waar je de bracket op aansluit.

Hoi , bedankt voor de reacties,
ik heb wel een geluids-aansluiting op mijn moederbord dmv pinnetjes, zo eentje die er net zo uitziet als USB-pinnetjes op een moederbord,

ik heb nog een beter voorbeeld van wat ik bedoel, in de bijlage...

Bijlagen

• bracket_audio.jpg
    bracket_audio.jpg
    36,1 KB · Weergaven: 24
waarom koop je geen usb geluidskaart.
de goedkoopste rond de 8 euro.

Hallo, bedankt voor je reactie,
jammergenoeg zijn bij mijn pc, USB poorten ook allemaal in gebruik, maar als er acht niks anders opzit, koop ik wel een usb dingetje voor meer poorten

Hallo,

ik heb een moederbord zonder onboard-geluidskaart

Als jij een aansluiting hebt voor een geluidskaart bracket dan heb dus WEL een onboard geluidskaart, alleen je mist de aansluitingen.
Een losse bracket bestaat inderdaad wel, maar die worden eigenlijk alleen geleverd bij het moederbord.
Je zou kunnen proberen of een lokale PC handelaar (dus geen Dixons of Dynabyte) nog zoiets heeft liggen, maar zomaar los kopen...

Overigens, welk merk en type moederbord heb je?

Als jij een aansluiting hebt voor een geluidskaart bracket dan heb dus WEL een onboard geluidskaart, alleen je mist de aansluitingen.
Een losse bracket bestaat inderdaad wel, maar die worden eigenlijk alleen geleverd bij het moederbord.
Je zou kunnen proberen of een lokale PC handelaar (dus geen Dixons of Dynabyte) nog zoiets heeft liggen, maar zomaar los kopen...

Overigens, welk merk en type moederbord heb je?

ik ga het proberen, anders ga ik toch maar voor de USB oplossing...
ik weet niet wat het type het is, er zit echt een berg draden voor het moederbord niet normaal. dus kan ik het niet zo 1 2 3 zien...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan