www .tabtab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebastiaan2

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Hallo allemaal,

TabTab.nl biedt een snel en duidelijk overzicht van het allerlaatste nieuws. Al het laatste nieuws wordt in 1 keer geladen, zodat er niet gewacht hoeft te worden bij het klikken tussen de verschillende tabbladen. Daarnaast wordt het nieuws op 1 pagina gepresenteerd waardoor scrollen overbodig is.

Ik hoor graag jullie mening!

Groeten,

Sebastiaan

Ik ben geen deskundige, maar mij spreekt het wel aan!

Tijs.

Ik zou ervoor kiezen om de andere tabs (buiten video) ook te ajaxen zodat je ook voor die tabs de pagina niet moet verversen voor "nieuw" nieuws. :thumb:

@James: ik geloof dat ik je opmerking niet helemaal begrijp?
Bij het binnenkomen van de website worden alle tabs opnieuw geladen (op video na) voor 'nieuw' nieuws.

Op film en televiesie heb je dezelfde "Aanbevolen films op TV" staan :)

Zelf zou ik de video tab weglaten maar verder een zeer interressante "portal"
Hij staat al tussen mijn favorieten

En james wil de site open laten staan en zonder iets te hoeven doen het nieuws te verversen

Bij het binnenkomen van de website worden alle tabs opnieuw geladen (op video na) voor 'nieuw' nieuws.
Dat is niks speciaals. Tabs zijn ook maar delen pagina die verborgen zijn. Het is alsof alles gewoon onder elkaar zou staan.

Ik zou voorstellen dat je bij het klikken op een tab de inhoud van die tab specifiek inlaadt. Hierdoor maak je je eerste page load (die nu alle tabs laadt) minder zwaar, en hoef je niet de hele pagina te vernieuwen om de nieuwe inhoud van een tab te zien. Je zou het ook om de zoveel minuten kunnen verversen zoals Ellasar aangeeft, maar dat hoeft zelfs niet.

2x films van cinema klopt Ellasar! Heeft iemand nog goede alternatieven voor deze feed?

De pagina ververst nu automatisch iedere 10 min. Het inladen per tabblad is een idee, echter moet er dan bij iedere klik wel weer even gewacht worden...

Ongelooflijk mooi en strak design
Zeer rustgevend.
Geen irritante advertenties of onoverzichtelijke constructies.
Kortom. Geniaal

ik sluit me bij mn voorganger aan, erg strakke, snelle, duidelijke, rustige site. Zupah. Het is dat ik nooit online nieuws kijk, anders had ik m aan mn fav's toegevoegd.

:thumb:

[edit]Overgens is het adres best makkelijk + logisch, netjes.[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan