Takenbalk volledig onzichtbaar maken (startknop zichtbaar)

• Onderwerp starter Onderwerp starter KSM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KSM

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Ik ben op zoek naar een manier om mijn takenbalk in vista aan te passen.

Ik zou graag de takenbalk volledig onzichtbaar willen maken, maar startknop/klok/geopende programma's nog wel zichtbaar. Gelijkaardig aan deze afbeelding:
http://fc31.deviantart.com/fs34/f/2008/298/c/b/20080928_Q__s_Latest_Desktop_by_webtrance.jpg
20080928_Q__s_Latest_Desktop_by_webtrance.jpg

De startknop ed. moeten er niet hetzelfde uitzien als op het plaatje natuurlijk. :p

Kan iemand mij helpen met hoe ik dit kan realiseren en wat ik er voor nodig heb?
Ik kan het eventueel zelf tekenen, maar hoe kan ik het dan toepassen?

Alvast bedankt

Ik ben op zoek naar een manier om mijn takenbalk in vista aan te passen.

Ik zou graag de takenbalk volledig onzichtbaar willen maken, maar startknop/klok/geopende programma's nog wel zichtbaar. Gelijkaardig aan deze afbeelding:
http://fc31.deviantart.com/fs34/f/2008/298/c/b/20080928_Q__s_Latest_Desktop_by_webtrance.jpg
20080928_Q__s_Latest_Desktop_by_webtrance.jpg

De startknop ed. moeten er niet hetzelfde uitzien als op het plaatje natuurlijk. :p

Kan iemand mij helpen met hoe ik dit kan realiseren en wat ik er voor nodig heb?
Ik kan het eventueel zelf tekenen, maar hoe kan ik het dan toepassen?

Alvast bedankt

Ehh .... leuk bedacht, die vraag van jou, maar ook misleidend naar de welwillende helpmij 'assistent' :mad:
De taakbalk in jou voorbeeld is namelijk helemaal niet weg, maar transparant ;)

Volledig onzichtbaar ~ Transparant, zo ver was ik dus al ;)

Maar weg of transparant, heb je een idee hoe ik dit kan aanpakken?

Om de Taakbalk te laten 'verdwijnen' is dit misschien een optie :

Taakbalk rechts klikken > bij Eigenschappen de functie ' Taakbalk automatisch verbergen' aanvinken > OK

Zo ver was ik ook al :p

Ik zou graag mijn startknop/geopende programma's/klok & icoontjes nog zichtbaar hebben, maar dan op een volledig transparante achtergrond.

Hier bestaat waarschijnlijk geen standaard toepassing voor, maar ik ben dus op zoek naar een programma om mijn takenbalk eventueel zelf te tekenen en gewoon zo te veranderen.

Mijn excuses, ik wou niemand aanvallen.

Een standaard windowstool bestaat er niet voor denk ik.

Ik zoek iets gelijkaardig aan windowblinds (http://www.stardock.com/products/windowblinds/), maar dan voor vista en dat hoeft ook niet zo uitgebreid te zijn als windowsblinds. Ik moet dus gewoon aan mijn takenbalk kunnen prutsen, zodat ik volledige transparantie krijg, maar mijn startknop ed. nog steeds zichtbaar.

Je krijgt vast nog een perfect antwoord :confused:

Hier is mijn perfect antwoord: windowsblinds installeren, skin downloaden en dan transparantie op maximaal zetten...

Zo is het in het plaatje ook gebeurd denk ik...

Misschien kun je een korte beschrijving geven voor mensen met dezelfde wensen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan