• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vba; teller probleeem

• Onderwerp starter Onderwerp starter MHBO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MHBO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2009
ik ben bezig geweest met een subadministratie voor een simulatieprogramma.

het is de bedoeling dat ik met 1 klik op een knop heel de actuele voorraad te zien krijg. in de macro/ vba zit een foutje ( die ik zelf niet opgelost krijg) hij moet op tabblad voorraad alle artikelnummers doorlopen alleen hij blijft hangen op het eerste artikelnummer. en hij blijft dus in de teller hangen.

ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Wouter Fieman

Ps.: ik heb het bestandje er bijgevoegd

Bijlagen

Beste Finch ;)

Ik zie het probleem niet waarom iemand zijn vraag niet op 2 forums mag zetten.

Als zijn vraag hier opgelost geraakt dan zal hij de volgende vraag wel hier plaatsen en niet meer op worksheet.nl.

Als dit een probleem voor U is , moet u dit mededelen aan de modurator.

Voor het begin van het jaar moeten we een beetje verdraagzaam zijn hé. :D
Als je iedereen moet controleren of hij een vraag hier of daar gesteld heeft ...

En op worksheet .nl schrijf je net hetzelfde als hier

Even meedelen dat deze vraag ook nog elders staat:

Groetjes Danny. :thumb:

Laatst bewerkt:
Danny, het is geen probleem dat de vraag op meerdere fora geplaaatst wordt, maar een verwijzing is niet teveel. Terwijl wij er hier onze vrije tijd insteken om de vraag op te lossen kan ze elders al opgelost zijn. Dan is het wel zonde van de tijd die dan aan de vraag van iemand anders zou besteed kunnen worden. Dit geldt evenzeer voor de helpers op andere fora.

Mvg

Rudi

Laatst bewerkt:
de versie die te vinden is op http://www.worksheet.nl/forumexcel/showthread.php?t=58287 daar zijn nog een aantal kleine foutjes uitgehaald. ik wou dat hier nog vermelden maar ik was van achter mijn computer gegaan om les te volgen op school

maar ik hoop dat iemand een oplossing heeft! ik zou die persoon zeer dankbaar zijn

MvG

Wouter Fieman

Beste Finch ;)
Danny,

Ik wil toch wel wat recht zetten.

Bij Worksheet.nl wordt dit gezien als Crossposting, dit is niet toegestaan op Worksheet.nl
De reden is dat er verschillende mensen aan het probleem werken terwijl ze niet weten of het al is opgelost.
Dat is zonde van de tijd, die misschien aan een andere hulpvraag besteed kan worden.
Vaak zie je ook dat het wiel weer opnieuw wordt uitgevonden wat ook zonde van de tijd is.
Bij Worksheet.nl geld de regel dat dan in beide forums een link moet staan naar beide forums, als hier geen gehoor aan wordt gegeven wordt de vraag verwijderd.

Als zijn vraag hier opgelost geraakt dan zal hij de volgende vraag wel hier plaatsen en niet meer op worksheet.nl.
Misschien is Helpmij jou forum en misschien heb je een mindere prettige ervaring op Worksheet.nl .
Het zijn twee onafhankelijke gelijkwaardige forums waarbij
Worksheet.nl zich alleen richt op Excel
Helpmij.nl is veel breder opgezet met veel meer subforums en met meer onderwerpen cq programma's

Ik ben een Moderator van Worksheet.nl en je ziet je krijgt zelfs hier antwoord.
We zijn niet elkaars vijanden

Als je iedereen moet controleren of hij een vraag hier of daar gesteld heeft ...

Er zijn toch nog mensen die daar geen problemen mee hebben zegt meer over hun dan over jezelf

Mr Magoo Moderator Worksheet.nl

P/s ik ga hier geen lange dialoog van maken, respect kan op vele manieren geuit worden.

Laatst bewerkt:
Beste Finch ;)

Beste Danny,

ik zeg toch ook nerges dat het niet mag om op meerdere fora deze vraag te posten. In mijn visie getuigt het wel van respect naar de helpers toe om dit dan ook op die plaatsen te vermelden. Ik treed Rudi bij dat op die manier tijd van de vrijwilligers zinvoller besteed kan worden. Dat was mijn enige bekommernis.
Als je het als een 'aanval' opneemt, is dat jammer, want dat was zeker niet de bedoeling.

Groeten,

Finch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan