Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom op Helpmij.
Dat is geen aansluiting voor een monitor, maar een LPT poort. Met andere woorden een printer aansluiting.
Volgens mij heb je geen onboard kaart, anders had je nog een beeldscherm aansluiting gehad...
als die pc bovenaan an jou is, dan heb je toch 2 grafische kaarten ingebouwd ?
ja praat heel vaag nu,
zoals wij al zeiden
1 = Printer poort
GEEN MONITOR
Zijn die foto's uberhaubt wel van je eigen pc?
De foto van de kast laat duidelijk 2 videokaarten zien met elk twee beeldscherm aansluitingen, totaal vier dus. En GEEN onboard.
Twee, dit is een foto van een moederbord, niet een toetsenbord. De grafiche kaart/en gaan in de witte balken en ook hier zie ik geen onboard...
Volgens mij heb je geen onboard kaart, anders had je nog een beeldscherm aansluiting gehad...
Ok, dus als ik het goed begrijp lopen wij uitleg te geven over iets dat niet hetzelfde is als dat van jou...
Dus als het niet jou pc is, hoe moeten wij dan uit die foto's afleiden of jij al dan niet een onboard grafische kaart hebt...
Misschien is het slim om je vraag nog eens goed en duidelijk te formuleren.
Apparaat voor Graphics, uitgaande van deze foto, is er NIET. Geen blauwe poort of poort zoals op de foto van de kast, die van de videokaarten.
Die roze is inderdaad voor de printer.
Maar op de vraag waarom je er dan nog een hebt, kan ik geen antwoord geven. Die poort zie ik ook niet zitten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.