hoi hoi!
Dit is mijn eerste berichtje op dit forum en ik heb meteen een brandende vraag
Voor mijn verjaardag krijg ik een nieuwe computer en ik weet ongeveer wat mijn eisen zijn qua geheugen, videokaart en harde schijf.
Het probleem is dat er zo ontzettend veel te koop is dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Van de merken en prestaties van de onderdelen weet ik dus helemaal niets.
Heb al wel wat zitten googlen maar dan kom ik vaak terecht op gamers fora en die hebben weer compleet andere eisen dan ik.
Wat ik vooral doe op de computer is:
- downloaden via nieuwsgroepen
- veel internetten en mailen
- werken met Paint Shop Pro, Photoshop en andere foto en video bewerkingsprogramma's
- gebruik van office
- spelen van adventure spellen en simulatie spellen.
Ik heb de systeemeisen liever iets hoger dan ik eigenlijk nodig heb, want ik ben gek op nieuwe dingen leren en wie weet wat ik in de toekomst nog ga doen.
Het is de bedoeling dat ik er wel minimaal 2 jaar mee doe.
Ik heb nu dit systeem samengesteld:
Is dat een goed systeem voor mij?
En hebben jullie eventueel suggesties voor de dingen die niet goed zijn?
Alvast heel erg bedankt! :love:
Dit is mijn eerste berichtje op dit forum en ik heb meteen een brandende vraag

Voor mijn verjaardag krijg ik een nieuwe computer en ik weet ongeveer wat mijn eisen zijn qua geheugen, videokaart en harde schijf.
Het probleem is dat er zo ontzettend veel te koop is dat ik door de bomen het bos niet meer zie

Van de merken en prestaties van de onderdelen weet ik dus helemaal niets.
Heb al wel wat zitten googlen maar dan kom ik vaak terecht op gamers fora en die hebben weer compleet andere eisen dan ik.
Wat ik vooral doe op de computer is:
- downloaden via nieuwsgroepen
- veel internetten en mailen
- werken met Paint Shop Pro, Photoshop en andere foto en video bewerkingsprogramma's
- gebruik van office
- spelen van adventure spellen en simulatie spellen.
Ik heb de systeemeisen liever iets hoger dan ik eigenlijk nodig heb, want ik ben gek op nieuwe dingen leren en wie weet wat ik in de toekomst nog ga doen.
Het is de bedoeling dat ik er wel minimaal 2 jaar mee doe.
Ik heb nu dit systeem samengesteld:

Is dat een goed systeem voor mij?
En hebben jullie eventueel suggesties voor de dingen die niet goed zijn?
Alvast heel erg bedankt! :love: