draadloos netwerk op mijn pda lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hallo allemaal

om te neginnen de beste wenssen voor het nieuwejaar en dat het maar een jaar mag worden zonder al teveel digitale problemen

Ik heb een probleem met draadloos netwerk . ik wil mijn pda er mee verbinden (pda hp 4350).
Dit is wat ik heb staan een draadloos router merk conceptronic deze heb ik beveiligd met wachtwoorden . Als ik de wachtwoorden in de pda in voeg kan hij geen verbinding maken als ik de beveiliging van het netwerk er af haal kijk ik wel met de pda op het internet komen . Rararrara

Mijn netwerk is beveiligd met:

Disable
WEP
WPA
WPA-PSK WPA2
WPA2-PSK WPA-PSK/WPA2-PSK

Authentication Type : Open System Shared Key

Encypt Length : 64Bits 128Bits

Key Type : ASCII HEX

Key1 :

Key2 :

Key3 :

Key4 :

Cipher Type : TKIP AES

RADIUS Server :

RADIUS Port :

Shared Key : (64 digits or characters)

Shared Key Confirm : (64 digits or characters)

Key Renewal : (300 ~ 1800 Seconds)

Cipher Type : TKIP AES

Key Type : ASCII HEX

Passphrase : (8 ~ 63 characters, or 64 HEX characters)

Passphrase Confirm : (8 ~ 63 characters, or 64 HEX characters)

Key Renewal : (300 ~ 1800 Seconds)

Wi-Fi Protected Setup

Enabled Disabled

Disabled/Configured 99750022

Wi-Fi Protected Status :

wat doe ik fout ik hoop dat jullie er uitkomen

alvast bedankt

Het kan zijn dat de pda simpelweg niet met het door jou ingestelde beveiligingstype overweg kan. Probeer eens of het met alleen Wep wel lukt.

Het kan zijn dat de pda simpelweg niet met het door jou ingestelde beveiligingstype overweg kan. Probeer eens of het met alleen Wep wel lukt.

zou je me kunnen helpen met de wep instelingen en hoe dat werkt

Je dient eerst via je browser naar de configuratiepagina van je router te gaan en dan bij Wireless naar Security te gaan. Daar kun je het beveiligingstype instellen. Kies daar voor Wep en geef als code 10 karakters in en sla dit op.
Dan op je pda dezelfde code ingeven en dan kijken of je we'll verbinding kunt maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan