paragon partition manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH,
oke,
ik zit met eenheel *** probleem: ik wou win7 testen maar in virtual pc vond ik het niet zo goed werken dus had ik even partition manager geïnstalleerd, ik moest rebooten maar dat duurde te lang dus was ik gaan slapen. maar vanmorgen ben ik erachter gekomen dat men stekker niet instak dus hij is uitgegaan, mogelijk voor hij klaar was.

als ik mijn computer nu opstart krijg ik eerst het sgerm van toshiba waar ik f2 of f12 kan drukken om bios en iets anders te openen en dan krijg ik een zwart scherm met deze text: "interrupted operation : insert the recovery cd or other recovery media and reboot your pc ..." ik heb natuurlijk mijn installatie cd er al in gestoken en gereboot ik heb ook van de cd geboot en dan op repair geklikt maar ik kan geen besturingssysteem kiezen.
ik heb geprobeerd in cmd maar ik weet het comando voor bootfix niet meer.

systeem info:

ik heb een toshiba p200 pspb6E
windows vista 32bit

av thx

niemand :(
IK KAN NIET ZONDER PC :'( (zit nu snel stiekem op die van mijn zus)

Na even zoeken heb ik dit gevonden.

Boot to the Vista DVD, choose the Repair->Command Prompt option, and use the following commands:

bcdedit /export c:\bcd_backup
C:
cd boot
attrib bcd -s -h -r
ren c:\boot\bcd bcd.old
bootrec /RebuildBCD

Reboot and if it still fails, return to the Command Prompt and type the following:

bootrec /fixmbr
bootrec /fixboot

That should resolve the Vista bootability issue

----------------------------------
Om het nog luxer te maken hier in het nederlands.

Boot via de Vista DVD, kies Herstellen->Command Prompt optie en gebruik de voglende commando's

bcdedit /export c:\bcd_backup
C:
cd boot
attrib bcd -s -h -r
ren c:\boot\bcd bcd.old
bootrec /RebuildBCD

Herstart, als het nog steeds niet werkt ga dan weer naar de command prompt via Herstellen. Typ nu de volgende commando's:

bootrec /fixmbr
bootrec /fixboot

Dit zou je bootproblemen moeten verhelpen. (volgens die website :p)

ik heb met ubuntu zitten werken, zo zonder het te installeren en nu kies ik computer herstellen op mijn cd en hij begint opstartherstel te doen... als dat klaar is zal ik opdrachtprompt doen

en dank je voor de reactie en het vertalen!

nu staat er een partitie bij, ik kan hem niet openen, letter is d, naam is lokaal station (dat is het niet), ik durf hem niet te formatteren want kan het zijn dat het mijn bios is?

ow bijna vergeten, het is opgelost buiten het probleem hierboven dank je!!!!

ik weet het al. het is de partitie die toch op 1 of andere manier is gevormt waar ik win 7 op wou zetten. dus dit is opgelost thxx

Graag gedaan.

Ik heb hetzelfde probleem veroorzaakt door Paragon PM.. Krijg de Interrupted operation error op 1 van mijn nieuwe laptops. Nu geraak ik helemaal niet meer ingelogd op 1 van deze laptops. Niet met een recovery cd van de laptop althans.
Ik ga proberen een recovery cd paragon aan te maken met 1 laptop welke exact dezelfde is maar of dit gaat werken heb ik geen idee van.

Kan iemand mij hier bij helpen?

- Jefke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan