Ik zit met een lastig probleem.
Ik heb de formule zelf gemaakt maar hij doet het niet helemaal
Als ik 1 fiche win, dan is mijn volgende inzet weer 1 fiche.
maar dan telt hij fichje 1 bij de volgende op en daarna weer.
Hij moet er gewoon achte zetten 1 fiche gewonnen, want als je 1 wint of op 0 weer uitkomt na een lange sessie, dan moet hij dat als 1 sessie beschouwen en overnieuwe berekenen.
Kunnen jullie dit voor mij fixen ?
Volgende vraag, dit lukt mij ook niet.
En onderaan heb ik een totaal kolom gemaakt, maar nu is het zo dat er dus zeg maar 10 sessies worden gespeeld.
Dan win je 1 fiche 9 keer.
En dan heb je 1 sessie van 20 x gespeelt en dan sta je na 20x in de -15 zeg maar.
Maar dan staat er dus dit.
1 fiche winst
1 fiche winst
en dat zo dor tot 8x.
...
-1
-3
-6
-10
-15
Nu is het de bedoeling dat hij alle +1 fiches bij elkaar optelt, dat is me nu al gelukt.
Maar dan moet hij ook nog de - fiches bij elkaar optellen, maar dan niet -1 -3 - 6 -10. allemaal.
MAar alleen de -15 want het is 1 sessie.. iedere x tel ik -1 en -3 bij elkaar dus dat is een soort NET TOTAAL.
Nu moet het dus zijn.
+8 (fiches) + -15 = -7 totaal. dat moet er dus onderaan uitkomen.
Ik heb de formule zelf gemaakt maar hij doet het niet helemaal
Als ik 1 fiche win, dan is mijn volgende inzet weer 1 fiche.
maar dan telt hij fichje 1 bij de volgende op en daarna weer.
Hij moet er gewoon achte zetten 1 fiche gewonnen, want als je 1 wint of op 0 weer uitkomt na een lange sessie, dan moet hij dat als 1 sessie beschouwen en overnieuwe berekenen.
Kunnen jullie dit voor mij fixen ?
Volgende vraag, dit lukt mij ook niet.
En onderaan heb ik een totaal kolom gemaakt, maar nu is het zo dat er dus zeg maar 10 sessies worden gespeeld.
Dan win je 1 fiche 9 keer.
En dan heb je 1 sessie van 20 x gespeelt en dan sta je na 20x in de -15 zeg maar.
Maar dan staat er dus dit.
1 fiche winst
1 fiche winst
en dat zo dor tot 8x.
...
-1
-3
-6
-10
-15
Nu is het de bedoeling dat hij alle +1 fiches bij elkaar optelt, dat is me nu al gelukt.
Maar dan moet hij ook nog de - fiches bij elkaar optellen, maar dan niet -1 -3 - 6 -10. allemaal.
MAar alleen de -15 want het is 1 sessie.. iedere x tel ik -1 en -3 bij elkaar dus dat is een soort NET TOTAAL.
Nu moet het dus zijn.
+8 (fiches) + -15 = -7 totaal. dat moet er dus onderaan uitkomen.
Bijlagen
Laatst bewerkt: