Site kan niet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

galiorix

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Ik heb geen flauw idee waar ik dit nou moest zetten, dus pleur ik het maar hier neer :rolleyes:

Ik ben de enige in ons draadloos netwerk die de site van m'n school niet kan openen. Ik krijg gewoon de melding dat de webpagina niet kan worden geladen, terwijl ik 100% zeker weet dat de site gewoon in de lucht is... Aan wie/wat ligt dit en hoe kan ik het oplossen? Alvast bedankt!

Werken andere sites wel?

Probeer eens dit: Ga naar Start->Uitvoeren->cmd en tik in ipconfig/flushdns

Probeer eventueel ook of het domein wel werkt als je www gebruikt (als je dat nog niet deed)

Werken andere sites wel?

Probeer eens dit: Ga naar Start->Uitvoeren->cmd en tik in ipconfig/flushdns

Probeer eventueel ook of het domein wel werkt als je www gebruikt (als je dat nog niet deed)
Is dat commando voor het CMD voor Vista, want in XP wordt het niet herkend... En ik kan op de meeste sites wel gewoon komen. En ik heb de site in kwestie 2 jaar als startpagina gehad, en nu doet 'ie het opeens niet meer...

oeps ik bedoelde: uitvoeren->cmd-> typ in:
ping www.eenwebsite.nl

:)En ja ik weet heus wel dat je xp gebruikt :P

(Zelf haat ik ook vista en gebruik ook alleeen windows 7 & xp)

ga eens naar de hosts file. dat bestand bevindt zich in:
C:\Windows\system32\drivers\etc\
open het bestand in Kladblok
zie je een vreemde entry? iets dat te maken heeft met de site die je wilt opvragen?

Er staat niks over de site in kwestie. Overigens lijkt het me niet dat het aan mijn computer ligt, mijn zus en m'n pa hebben allebei hetzelfde probleem - de website van mijn school en www.mijnwoordenboek.nl kan ik gewoon niet laden. Ik ga morgen de provider bellen.

Op miraculeuze wijze is het allemaal weer zoals het moet zijn, dus het kan goed zijn dat het een storing bij ziggo was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan