Rechter muisknop installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucas883

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
sinds kort gaat als ik een bestand wil knippen en vervolgens met de rechtermuisknop wil plakken ik een andere schijfpartitie de windows installer aan het werk om de ATI control center te installeren, wat niet gaat lukken, weet niet wat er is gebeurd in de loop der weken, maar het is vgns mij spontaan ontstaan.
Moet dan annuleren en na enkele annuleringen lukt het plakken dan weer wel in de betrefende partitie, wat kan ik hieraan doen? het is eerder lastig dan een zeer groot probleem, een systeemherstel bracht geen uitkomst.
alvast dank
Richard

Richard, van mijn muis kan ik de knoppen programmeren. Misschien bij jou ook en is door een of andere reden deze gewijzigd ?
Gr. Ton

Richard, van mijn muis kan ik de knoppen programmeren. Misschien bij jou ook en is door een of andere reden deze gewijzigd ?
Gr. Ton

Voor zover ik weet niet, heb de standaardwaardes hersteld en nog steeds hetzelfde probleem

Heb je eens een andere muis aangesloten ?
Of drivers gedéinstalleerd en na reboot weer opnieuw geïnstalleerd ?
Indien USB type, déinstaleren, vervolgens opstarten zonder muis en daarna muis inprikken waardoor Windows-drivers gebruikt gaan worden ?
Succes, Ton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan