• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestandje toevoegen aan reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaSaxon

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
Moderatoren

Ik probeer SarahR te helpen haar enquete te in excel te verwerken, maar kan geen bestanden toevoegen aan mijn reactie.

Het gaat om een .xls van 27kB. Ook de gezipte variant wordt niet geaccepteerd.

Moet ik het probleem locaal zoeken, of kan het ook server gerelateerd zijn?

Beste MegaSaxon ;)

Heb een bestandje toegevoegd met enkel test erin, dus aan het forum zal het niet liggen.

Ik zou zeggen probeer het nog eens.
Het bestandje dat je wilt verzenden staat toch niet open hé ?

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Nee

Hij staat niet open.
Ik heb ook andere bestanden geprobeerd.

Geen van allen willen meewerken.

Ik sluit ff af, en probeer het vanavond thuis wel vereder.

Gisterenavond lukte het mij ook niet om een simpele file te uploaden. Zo ook niet gezipt. Ik heb vandaag niet weer terug geprobeerd want het de file al verwijderd (en gemaild naar de vraagsteller).

Ik heb ook een moderator ingelicht zodat die eens kunnen kijken.

Wigi

Moderatoren

Ik probeer SarahR te helpen haar enquete te in excel te verwerken, maar kan geen bestanden toevoegen aan mijn reactie.

Het gaat om een .xls van 27kB. Ook de gezipte variant wordt niet geaccepteerd.

Moet ik het probleem locaal zoeken, of kan het ook server gerelateerd zijn?
En als je van de extentie eens txt maakt. Downloaders kunnen er dan weer een .xls van maken.

Heb een bestandje toegevoegd met enkel test erin, dus aan het forum zal het niet liggen.

Groetjes Danny. :thumb:

Sinds vorige week verandering van de server heb ik ook al deze problemen ondervonden dat het uploaden niet van de eerste maal lukt , ook verspringt mijn pagina die ik bekijk soms naar de laatste post , en als ik de zoekfunctie gebruik kom ik niet steeds op het bericht uit maar op de index van geposte bestanden .

Groeten ,

Daniël

Zo te zien hebben meerdere mensen problemen met het uploaden van files.
Ik dacht dat het aan mij lag ivm dat ik 1 jaar lang niets had gepost.

Kom de zelfde problemen tegen als hierboven vermeld worden In geen enkel formaat krijg ik een file toegevoegd.

Ben benieuwt wat het werkelijke probleem hiervoor is.

Succes

Als blijkt dat meerdere mensen problemen hebben zal ik beheer even inlichten.

Stiekum van het technisch beheer vernomen dat het nu weer goed zou moeten werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan