Psp Geheugenkaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corretje123

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Hooi.

ik heb mijn psp omgebouwd.
Nu wil ik vragen welke geheugenkaart ik moet kopen voor spellen te spelen.

De 8gb van sony merk is rond de 60 euro.
maar van sandisk 40 euro.

kan ik die van sandisk ook gewoon gebruiken voor spellen er op te zetten en vanaf de memory te spelen

alvast bedankt,

Nou mijn vriend heeft een high speed memory kaart van sony.
speciaal voor spellen gekocht.
En in de media markt zijn de memory kaarten van type pro duo duurder in de console afdeling en bij de afdeling camera's zijn ze goedkoper dus wat is het verschil dan?

Gewoon even checken of het de juiste grootte is en zonodig nog eens vragen of het toepasbaar is op de PSP.
K'heb zelf ooit eens voorgehad dat ik de foute kocht, dus hou je kastikketje maar bij :thumb:

Ik heb onderhand al een psp 3000 gekocht.
Met 4gb geheugen kaartje van sandisk werkt perceft :thumb:

Hooi.

ik heb mijn psp omgebouwd.
Nu wil ik vragen welke geheugenkaart ik moet kopen voor spellen te spelen.

De 8gb van sony merk is rond de 60 euro.
maar van sandisk 40 euro.

kan ik die van sandisk ook gewoon gebruiken voor spellen er op te zetten en vanaf de memory te spelen

alvast bedankt,

Het verschil zit hem in de snelheid van het kaartje en ook zeker het merk...Sony is gewoon duurder. Alleen moet je heel goed zoeken want de prijsverschillen zijn enorm. Ik heb zelf een Sandisk van 8 GB voor 23,95 gekocht. Via Marktplaats en nieuwe, met garantie! Dus gewoon goed zoeken.

Gr PSP ombouwservice Apeldoorn

Je kan ook gewoon een sandisk M2 card kopen daarmee werkt het ook en je komt veel goedkoper uit ik heb er zelf 2 van 8 gb gekocht voor 45 euro per stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan